بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران از تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذر ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است. 

نمایشگاه بین المللی محیط زیست (International Environment Exhibition) در بیستمین دوره با شعار محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه با حضور فعالان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای این حوزه است و شرکت‌های فناوری‌های نوین، مشاغل و کسب و کارهای سبز و محیط زیستی در این نمایشگاه حضور دارند تا دانسته‌ها، خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

در نمایشگاه بین المللی محیطی زیست ۱۴۰۱ دستاوردهایی در حوزه‌ی انرژی‌های تجدید پذیر، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز، بانکداری الکترونیک، فناوری‌های آزمایشگاهی، مدیریت شهری، مدیریت آب، مدیریت فاضلاب، اقدامات زیست محیطی صنایع، بازیافت پسماند و زباله، بهینه سازی مصرف سوخت و ... ارائه می‌شود.

برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی محیط زیست عبارتند از سازمان محیط زیست، پتروشیمی پردیس، سنگ آهن مرکزی ایران، فولاد مبارکه اصفهان، جهاد دانشگاهی علم و صنعت، وزات نفت، انرژی اتمی، نفت پاسارگاد، فولاد خوزستان، انجمن‌ صنفی شرکت‌های نفت و ... 

این نمایشگاه در سالن ملل ۵ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

گزارش تصویری افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور دکتر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۱

 

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

25 , آبان, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها