نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ۱۴۰۱

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی تهران از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذر ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است. 

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران متافو (Iran Metafo) فرصت بسیار مناسبی است تا فعالان حوزه متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری حضور یابند و دستاوردهای خود را به نمایش گذارند.

غرفه های نمایشگاه تخصصی متالورژی تهران به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • آهن و فولاد
  • ریخته‌ گری، قالب‌ سازی، آهنگری و ماشین‌ کاری
  • فلزات غیرآهنی
  • معدن و صنایع معدنی
  • کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی
  • نسوزها و سرامیک‌های صنعتی
  • پروژه‌های صنعت و معدن

این دوره از نمایشگاه بین المللی متالورژی با حضور بیش از ۴۴۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۲ کشور در سالن های ۱۵،۱۴،۱۳،۱۲،۱۱،۱۰،۹،۸،۷ و ۲۷ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌ شود که تمام علاقه مندان و فعالان این حوزه می توانند مراجعه کنند.

تصاویر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ( متافو ) تهران ۱۴۰۱ 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ( متافو ) تهران ۱۴۰۱ 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ۱۴۰۱ 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو ۱۴۰۱ 

 نمایشگاه متافو ۱۴۰۱ 

اجاره بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران

اجاره بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران

اجاره اسپیس بنر در نمایشگاه بین المللی تهران

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

08 , آذر, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها