یازدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی فجر ۱۴۰۱

یازدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی فجر تهران از تاریخ ۲ الی ۵ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز برپا است و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

نمایشگاه بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی فجر، بزرگ‌ترین و برترین جشنواره تخصصی مد و لباس ایرانی-اسلامی است که با بیش از ۱۰۰۰ محصول و ۱۰۰ غرفه هرساله در محل نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

امسال برای نخستین بار نمایشگاه ایران ویژند ۱۴۰۱ با همکاری طراحان، تولیدکنندگان و برندهای برتر این حوزه و تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

علاقه‌مندان مد و لباس ایرانی-اسلامی می‌توانند از ۸ صبح الی ۵ بعد از ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

01 , مرداد, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها