اولین نمایشگاه بین المللی منابع طبیعی ۱۴۰۱

اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی منابع طبیعی و سیستم های حفاظتی پایدار آب و خاک، دانش و فناوری ها و صنایع مربوطه تهران از تاریخ ۲ الی ۵ اسفند ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است.

مجری این نمایشگاه شرکت آینده اندیشان رادینا است.

هر ساله نمایشگاه های مختلفی در سطح بین المللی برگزار می شود و فعالان آن حوزه به ارائه محصولات و جدیدترین دستاورد های خود می پردازند. در این میان مسئولان بلند پایه کشوری در نمایشگاه حضور می یابند و از نزدیک شاهد دستاوردها و چالش های آن حوزه هستند. نمایشگاه ها فرصت مناسبی را برای فعالان صنایع مختلف فراهم می کنند تا درخواست ها و ایده های خود را به مسئولین ابراز دارند.

امسال این نمایشگاه برای اولین بار در تهران به صورت تخصصی وارد عمل شده و می تواند بستری را برای معرفی محصولات ایرانی در سطح بین الملل و نیز آشنایی با تکنولوژی های جدید این حوزه از سراسر جهان جهت ایده یابی و بهره گیری آن ها فراهم آورد.

حضور صنایع مربوطه در این نمایشگاه موجب دیده شدن تکنولوژی ها و دستاوردهای آنان می شود.

هدف از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی منابع طبیعی و سیستم های حفاظتی پایدار آب و خاک اقدام به شبکه سازی، ایجاد فضایی جهت دیدار تولید کنندگان و عرضه کنندگان، حضور و معرفی یکایک فعالان این حوزه جهت ارائه و معرفی محصولات و دستاوردهای خود در یک فضای رقابتی و سالم است.

انتظار می رود از این نمایشگاه تخصصی هزاران نفر بازدید داشته باشند.
 

11 , بهمن, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها