سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی ۱۴۰۳ (مواد شوینده،آرایشی و ...)

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۷عصر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی، این رویداد با حضور ۱۷۳ شرکت داخلی، در فضایی بالغ بر ۱۹ هزار مترمربع در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ و ۲۷ برگزار می‌شود.
شرکت سامع پاد نوین مجری نمایشگاه است.

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین (Iran Beauty & Cleane) به عنوان یک رویداد تجاری و صنعتی ایران در زمینه آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود. 

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته فرصت مناسبی است تا فعالان و دست اندرکاران این حوزه محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با بررسی روند تقاضا، به برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی خود سمت و سو دهند.

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی
پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه باشد.

آمارها نشان می‌دهند که ایران از لحاظ میزان مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان رتبه بالایی دارد. شایان ذکر است که بعضی از مواد اولیه این صنایع توسط شرکت‌های پتروشیمی و تولیدکنندگان مواد اولیه و مواد افزودنی پلیمری تامین می‌شود. این رویداد می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی که به دنبال فرصت‌های سرمایه گذاری جدید هستند، باشد. علاوه براین؛ نمایشگاه ایران بیوتی فرصتی را فراهم می‌آورد تا بازدیدکنندگان کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

تبلیغ در نمایشگاه بین المللی تهران 

جهت اجرا تبلیغات محیطی ( اجاره بیلبورد، استرابورد، لمپوست بنر، بالن، سازه‌های بادی و ... ) در نمایشگاه بین المللی تهران می‌تواند با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین تبلیغات را برای برند شما اجرا کنند.

 

04 , اردیبهشت, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها