اولین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال ۱۴۰۲

اولین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) تهران از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برپا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

اتاق تعاون ایران و اتحادیه مواد شیمیایی ایران مجریان اولین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال (Iran Chemical) ۱۴۰۲ هستند.

نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال می‌تواند فرصت‌های بسیار عالی و مناسبی را برای فعالان صنعت مواد شیمیایی و پتروشیمی در سطح داخلی و بین المللی فراهم کند.

فعالان این حوزه می‌توانند در این نمایشگاه اختصاصی مواد شیمیایی و پتروشیمی حضور یابند و توانایی‌ها، قابلیت‌ها و دستاوردهای خود را معرفی کنند و همچنین با مخاطبان و نیازهایشان آشنا شوند.

تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، واردکنندگان مواد شیمیایی و پتروشیمی، آزمایشگاه‌ها، مراکز علمی، تولیدکنندگان تجهیزات پتروشیمی و صنایع وابسته می‌توانند در اولین نمایشگاه ایران کمیکال حضور یابند و با همکاران و رقبای خود به تبادل اطلاعات و رقابت بپردازند.

مواد شیمیایی در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، ساختمانی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنعتی کاربرد دارند و تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه‌ها می‌توانند در نمایشگاه حضور یابند.

مهم‌ترین اهداف نمایشگاه ایران کمیکال عبارتند از:

  • افزایش سطح کیفیت خدمات و محصولات مواد شیمیایی و صنایع وابسته
  • معرفی آخرین و بروزترین دستاوردها و فناوری‌های پتروشیمی و مواد شیمیایی
  • عرضه توانمندی‌های تولیدات و مواد اولیه محصولات پتروشیمی و شیمیایی
  • ایجاد فرصت ارتباط تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این حوزه
  • ایجاد فرصت صادرات تولیدات پتروشیمی و مواد شیمیایی
  • آشنایی با نیازهای مصرف‌کنندگان و شناخت مخاطبان هدف این صنعت
  • ایجاد شرایط همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های مربوط

اگر شما هم در حوزه پتروشیمی و مواد شیمیایی فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 
 

28 , آذر, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها