نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات ۱۴۰۲

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

گروه شرکت آوین افراز مجری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و برندسازی ۱۴۰۲ است.

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات امسال با عنوان متفاوت تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات با اهدافی از جمله پیشرفت و توسعه این حوزه با حضور کارشناسانی از تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

یکی از اهداف مهم نمایشگاه تبلیغات و برندسازی امسال حضور شرکت‌های مختلف از تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها است و در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه که در تاریخ ۲۵ مهر برگزار شد به این موضوع پرداخته شد.

با توجه به عنوان نمایشگاه که برندسازی و بازاریابی نیز به آن اضافه شده است در این نمایشگاه انجمن‌ها، اینفلوئنسرها، ناشران، اساتید و ... که در حوزه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی فعالیت دارند حضور خواهند داشت.

مجریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و برندسازی برنامه‌ای جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مربوط طراحی کرده‌اند؛ در این کارگاه‌های آموزشی برترین اساتید بازاریابی و تبلیغات حضور دارند تا تجارب خود را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارند. 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات ۱۴۰۲ در سالن‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و سالن آسمان با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی برگذار می‌شود.

با توجه به حضور علاقه‌مندان در دوره گذشته پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۸۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات در موضوعات متنوعی ارائه می‌شوند که عبارتند از تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقا فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و ...

اگر شما هم در حوزه تبلیغات، برند سازی و بازاریابی فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 
 

09 , آبان, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها