چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فن آوری نانو تهران ۱۴۰۲

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فن آوری نانو تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

موسسه توسعه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان مجری نمایشگاه ۲۰۲۳ Iran Nano است. 

با گسترش و توسعه نانو در سطح جهان؛ تصمیم بر این شد در سال ۲۰۰۱ ستاد توسعه فناوری نانو تاسیس شود تا ما نیز در کشور بتوانیم هم قدم با جهان از این فناوری بهره ببریم و در صنایع گوناگون از آن استفاده کنیم.

پس از توسعه و پیشرفت فناوری نانو در ایران ستاد ویژه توسعه نانو تصمیم گرفت نمایشگاه ایران نانو را برگزار کند تا تعامل فعالان این حوزه با یکدیگر افزایش یابد و بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و همچنین به رقابت با یکدیگر بپردازند.

نمایشگاه بین المللی نانو ایران با هدف ترویج فناوری نانو در سطوح مختلف برگزار می‌شود که برگزاری این نمایشگاه علاوه بر این هدف، اهدافی از جمله تقدیر از برترین فعالان این حوزه، ارتقای سطح دانش جامعه، فراهم کردن شرایط  حضور فعالان نانو در عرصه بین‌المللی، افزایش پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، ایجاد شرایط همکاری دانشجویان با شرکت‌های این حوزه و ... را دربر می‌گیرد.

در دوره قبلی این نمایشگاه ۵۸ شرکت داخلی و خارجی، ۵ نهاد ترویجی، ۲۴ ستاد توسعه فناوری نانو، ۱۵ آزمایشگاه، ۱۴ مرکز علمی و ... حضور داشتند و تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه نانو بیش از ۱۰۰۰۰ نفر بود که پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش یابد.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 

28 , شهریور, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها