نمایشگاه بین المللی لوستر تهران ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی تهران از تاریخ ۳ الی ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران مجری نمایشگاه لوستر تهران ۱۴۰۲ است.

اهداف برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی تهران عبارتند از:

نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی ۱۴۰۲ با اهدافی از جمله ایجاد بستر تعامل ما بین طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، تقدیر از تولیدکنندگان داخلی، معرفی فعالان این حوزه، افزایش فرصت‌های شغلی این حوزه، بهبود بستر صادرات و ایجاد و فراهم کردن بستری جهت حضور فعالان این صنعت برای بیست و نهمین بار برگزار می‌شود.

شرکت‌های کوچک و بزرگ این صنعت می‌توانند جهت معرفی خدمات و محصولات خود و همچنین دانش بروز خود که طی تحقیقات بدست آورده‌اند در نمایشگاه بین المللی تهران (نمایشگاه سئول) حضور داشته باشند و همچنین از تجربیات و دستاوردهای سایر شرکت‌ها نیز بهره ببرند.

نمایشگاه لوستر یک نمایشگاه بین المللی است که فعالان صنعت چراغ‌های روشنایی و تزئینی از کشورهای مختلف حضور دارند به همین دلیل این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی جهت همکاری با شرکت‌های خارجی و صادرات باشد.

در نمایشگاه لوستر تهران ۱۴۰۲ تولیدکنندگان و ارائه دهندگان این صنعت محصولاتی از جمله لوسترهای دیواری و سقفی، آباژور، شمعدانی، مدل‌های مختلف چراغ های تزئینی منازل، انواع چراغ های تزئینی ادارات، شرکت‌ها و هتل‌ها، چراغ‌های شهری و فضاهای باز، لوازم جانبی لوسترها و ... را به نمایش می‌گذارند.

گزارش تصویری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی تهران ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی تهران ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی تهران ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر تهران ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر

 نمایشگاه بین المللی لوستر

اگر شما هم در حوزه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 
 

02 , آبان, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها