سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ۱۴۰۳

سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است.

مجری این نمایشگاه، شرکت نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان است.

نمایشگاه ملی صنایع دستی در سالن های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

هر ساله نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود و فرصتی را برای فعالان این حوزه مهیا می سازد تا برترین و جدید ترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با توجه به روند عرضه و تقاضای بازار، برنامه های آینده ی خود را جهت دهند. 

پیش بینی می شود نمایشگاه امسال یکی از قدرتمند ترین نمایشگاه های صنایع دستی در خاورمیانه باشد.

چیزی که موجب تمایز صنایع دستی از کاردستی شده است، هدف از ساختن آن ها است؛ زیرا صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرند، پوسیده و کهنه می شوند و هدفی بیشتر از صرفا تزئینات دارند. از آنجایی که صنایع دستی از ملزومات زندگی افراد هستند، بیشتر به آداب و رسوم و فرهنگ مردم آن سرزمین بر می گردند.

نمایشگاه صنایع دستی تهران بستری است که فرهنگ، هنر و سنت های صنایع دستی و جدید ترین نوآوری ها در کنار هم قرار داده و باعث ایجاد یک رویداد انحصاری شده است. 

این رویداد فرصت دیده شدن به محصولات متشکل از سنت و نوآوری های جدید، هنرهای نوین و مهجور را می دهد که افراد با آن ها آشنا شوند.

گروه محصولاتی که در سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ارائه می شوند عبارتند از:

  • پوشاک
  • لوازم جانبی
  • مبلمان و اثاثیه
  • نقره جات
  • زیورآلات

شما نیز می‌توانید در این نمایشگاه حضور داشته باشید و دستاوردهایتان را به مشتریان و رقبای خود معرفی کنید و از مزایای این نمایشگاه بهره‌مند شوید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 

24 , مهر, 1403 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها