هشتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته ۱۴۰۱

هشتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته تهران از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است.

نمایشگاه (Airport Show 2023) توسط شرکت صنعت نمایش و همایش پرشین برگزار می گردد.

سال گذشته این رویداد در فضایی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع در ۵ سالن و با حضور ۲۴ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد. پیش بینی می شود نمایشگاه امسال پر شورتر از سال قبل برگزار شود.
شرکت کنندگان این نمایشگاه به معرفی آخرین دستاورد های خود در حوزه ی صنعت هوانوردی و تجهیزات فرودگاهی و نیز تولید هواپیما های سبک و فوق سبک می پردازند. 

اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته عبارتند از:

  • آشنایی با آخرین دست یافته های نرم افزاری و سخت افزاری فنی مهندسی این صنعت
  • معرفی اهداف و برنامه ی بخش های فعال مرتبط با موضوع نمایشگاه
  • تعامل برای اعمال مدیریت متمرکز در این حوزه

همگی این موارد جهت نمایش توانمندی ارگان هایی است که در نمایشگاه حضور داشته و در قالب اقدامات انجام شده و ارائه عملکرد صورت می پذیرد.

گروه خدمات و محصولات هشتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته عبارتند از:

  • محصولات و دستاوردهای فرودگاهی
  • محصولات خطوط پرواز
  • تجهیزات فرودگاهی
  • قطعات هواپیمایی

علاوه بر محصولات و خدمات، سازمان ها و نهاد های مربوطه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

03 , بهمن, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها