پنجمین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار ۱۴۰۱

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار تهران از تاریخ ۹ الی ۱۲ دی ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است.

مجری توسعه کسب و کار تهران ۱۴۰۱، شرکت ایده تجارت هرمس است و حامی آن شورای جهانی فرانچایز و بعضی از انجمن های ملی فرانچایز در این حوزه از کشور های توسعه یافته، اتاق اصناف ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، پلتفرم های تبلیغات آنلاین نظیر یکتانت و با حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان، صاحب نظران، مدیران ارشد کسب و کار های زنجیره ای، مرکز های تجاری و فعالان اقتصادی مربوطه هستند.

نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران با هدف ایجاد فضای نوآورانه و فناورانه ایجاد شده است. 

همزمان با این رویداد، نمایشگاه فرانچرایز هم برگزار می گردد. در قسمت فرانچایز این نمایشگاه، دوره ها و سمینارهایی برگزار خواهد شد؛ همچنین از فرانچایز های فعال و برتر ایران تقدیر به عمل خواهد آمد.

نمایشگاه بین المللی کسب و کار فرصتی مناسب جهت شناساندن هر چه بیشتر برند به مخاطبان خاص خود است و مشتریان زیادی برای مقایسه و آشنایی با کسب و کار های نوین و قدیمی و نیز بررسی و مقایسه ی محصولات و دستاورد های جدید بازدید می کنند.

هدف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار تهران (IFEC 2022) عبارت است از:

  • از توانایی برترین مشاوران داخلی و بین المللی این حوزه بهره مند شویم.
  • ایجاد فضایی برای قرار ملاقات های حضوری
  • اجرای کارگاه های آموزشی جانبی و تبلیغات فراگیر
  • معرفی این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد در خاورمیانه در این حوزه

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

04 , دی, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها