اولین نمایشگاه تخصصی و بین المللی رستوران، کترینگ و فست فود

سالانه نمایشگاه بین المللی بزرگ تهران میزبان شرکت ها و گروه های مختلفی است که محصولات، خدمات و دستاوردهای نوین خود را به مخاطبان ارائه می دهند. 

هرساله نمایشگاه های مختلفی با موضوعاتی همچون ساختمان سازی، دارویی، نفت و پتروشیمی، فناوری، تجارت، تبلیغات، الکامپ، کار، تجهیزات پزشکی، تجهیزات ورزشی، طیور و آبزیان، مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی، نساجی، دکوراسیون، گردشگری، هتلداری، طلا و جواهرات، صنایع دستی، تجهیزات رستورانی و... برگزار می شود که روزانه هزاران نفر بازدید کننده دارند.

اغلب نمایشگاه ها بین المللی هستند و شرکت های داخلی و خارجی از کشورهای چین، فرانسه، ترکیه، ایتالیا، ارمنستان، قطر و... شرکت می کنند و محصولات، دستاورها و فعالیت های خود را به نمایش می گذارند.

به دلیل حضور شرکت های خارجی و داخلی و همچنین بازدید کنندگان علاقمند، حضور در نمایشگاه ها می تواند به صاحبان کسب و کارها برای رشد و پیشرفت کمک کند تا توانمندی و جدیدترین محصولات، دستاورد ها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

اولین نمایشگاه تخصصی و بین المللی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته در تهران

اولین نمایشگاه تخصصی و بین المللی رستوران، کترینگ و فست فود

در سال های گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران و سایر شهرهای ایران مانند شیراز، اصفهان و ... شاهد برگزاری نمایشگاه های رستورانی، مواد غذایی، تجهیزات و صنایع وابسته آن ها بوده‌ایم.
اما امسال برای اولین بار در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵، نمایشگاه بین المللی و تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته برگزار خواهد شد.

رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته فرصت مناسبی برای حضور کسب و کارهای این صنعت است.
این نمایشگاه آماده خدمت رسانی به فعالان این حوزه و عموم مردم است و می توان با حضور در این نمایشگاه اطلاعات مفیدی درباره صنایع و تجهیزات رستورانی بدست آورد و همچنین با سایرین به تعامل و ارتباط پرداخت.

چرا اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینک و فست فود برگزار می شود؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید با وجود نمایشگاه های گذشته با موضوع رستوران و مواد غذایی و صنایع وابسته چرا این نمایشگاه برگزار خواهد شد؟ و چه اهدافی دارد؟ 
که در پاسخ باید گفت این نمایشگاه به صورت پیشرفته تر و تخصصی تر وارد عمل شده است و به ارائه ی جدید ترین محصولات و دستاورد های تخصصی و نوین این صنعت می پردازد. 

نمایشگاه تخصصی رستوران برای اولین بار در تهران برگزار می شود و پیش بینی می شود که بیش از صدها غرفه دار و هزاران بازدیدکننده دراین نمایشگاه حضور گرم داشته باشند. 
این رویداد می تواند منجر به آشنایی با مراکز تهیه غذا (مانند رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها و قنادی ها و کافه بیکری ها و ...)، صنایع و تجهیزات آن ها (مانند تجهیزات رستوران، آب میوه و بستنی، آشپزخانه صنعتی، کافی شاپ و...) و جدیدترین محصولات و خدمات شان به شرکت ها و عموم مردم شود. 

همچنین این نمایشگاه فرصت استثنایی منعقد شدن قراردادهایی میان رستوران ها یا تولید کنندگان با مخاطبان خاص خود را فراهم می کند.
اگر شما خدمات یا محصولاتی در این حوزه دارید یا مدیر یک رستوران یا فست فود هستید می توانید با حضور در اولین نمایشگاه تخصصی و بین المللی رستوران و صنایع وابسته محصولات خود را به فروش برسانید یا محصول مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید.

مزایا شرکت در اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی رستوران تهران

عموم مردم می توانند با شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی رستوران در تهران با آخرین و جدید ترین ابزارهای این صنعت آشنا شوند و از نزدیک از خدمات رستوران ها دیدن فرمایند و در صورت نیاز از آخرین متدهای این صنعت در مغازه، شرکت و یا کسب و کار خود بهره ببرند.
حضور در اولین نمایشگاه رستوران برای صاحبان رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها و تولید کنندگان صنایع و تجهیزات رستورانی بسیار اهمیت دارد زیرا می توانند فعالیت و دستاورد های خود را به نمایش گذاشته و با همتایان خود به تعامل و رقابت بپردازند و به اهداف اقتصادی و معنوی برند خود دست یابند.
اگر صاحب کسب و کاری در این صنعت هستید پیشنهاد می کنیم در این نمایشگاه حضور داشته باشید و تجربه خود را با سایرین به اشتراک بگذارید و در نهایت از مزایای این نمایشگاه بهره مند شوید. 

اهداف اولین نمایشگاه تخصصی رستوران چیست؟

  • مشاهده ی جدید ترین تکنولوژی های مرتبط این حوزه
  • بررسی و مقایسه عملکرد و جایگاه شما و رقبایتان
  • ایجاد امکان گفتگو و تعامل با مدیران ارشد شرکت ها وعقد قرارداد بین رستوران داران و شرکت ها
  • فرصتی مناسب جهت نمایش و عرضه خدمات، محصولات، دستاوردها و تکنولوژی های جدید به مخاطبان 
  • بررسی استاندارد های کیفی محصولات و تجهیزات
  • جذب مشتریان جدید از داخل وخارج کشور
  • بررسی واکنش بازار و مخاطب نسبت به محصول و خدمات جدید ارائه شده
  • جذب سرمایه خارجی از طریق ارائه دستاورد های ویژه خود به آن ها
  • ارائه ی صنایع و تجهیزانی که قابل حمل نیستند در زمان برگزاری نمایشگاه میسراست.
  • ارتباط با فعالان این صنعت

آیا حضور در نمایشگاه بین المللی رستوران و صنایع وابسته برای کسب و کارها مهم است؟

بله زیرا امکان دیده شدن فعالیت آن ها، محصولات، فناوری ها و تجهیزات نوین را به مخاطبان خاص خود و مدیران خرید شرکت ها می دهد و دستاورد کسب و کارها شناخته خواهد شد.
همانطور که گفتیم نمایشگاه ها به دلیل حضور مدیران و صاحبان کسب و کارها محل مناسبی برای تعاملات اقتصادی و عقد قراردادها است.
چه افرادی می توانند در نمایشگاه رستوران و تجهیزات وابسته حضور داشته باشند؟
شرکت ها و کسب و کارهایی که خدمات و محصولاتی برای ارائه دارند و نیز عموم مردم می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. 

در برگزاری نمایشگاه چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • از اهمیت غرفه سازی نباید غافل شد که داشتن غرفه مناسب و جذاب می تواند در جذب مخاطب به سمت برند شما تاثیر بسزایی داشته باشد. 
  • تبلیغات امری بسیار مهم است زیرا در بازاریابی و شناساندن محصول و خدمات شما به مخاطبان کمک شایان توجهی می کند.
  • محل قراری گیری محصولات و خدمات شما درغرفه بسیار مهم است زیرا باید در دید مخاطب قرار گیرد که امکان بررسی راحت آن فراهم باشد.
  • برخورداری کارشناسان مستقر در غرفه از بیان متقاعد کننده و شیوا حائز اهمیت است.

انواع تجهیزات رستورانی 

نمایشگاه رستوران

رستورانی که با تجهیزات مدرن و پیشرفته و البته استاندارد مجهز باشد قدمی به سوی موفقیت در آینده برداشته است. اساسا هر رستورانی باید تجهیزانی داشته باشد که جزء لاینفک امکانات آن محسوب می شود تا بتواند با کیفیت ترین غذا را برای مشتریان خود سرو کند که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  1. تجهیزات نگهداری
  2. تجهیزات سرمایشی 
  3. تجهیزات پخت و پز غذا
  4. تجهیزات شستشو و نظافت
  5. تجهیزات آماده سازی مواد اولیه غذا
  6. تجهیزات و وسایل آشپزخانه

۱- تجهیزات نگهداری: برای نگهداری مواد غذایی خشک، وسایل آشپزخانه و غیره نیاز به قفسه هایی است که بتوان در آن جای داد. بعضی از این تجهیزات متحرک بوده و امکان استفاده راحت تر از آن ها را فراهم کرده است. با استفاده از این تجهیزات می توان وسایل آشپزخانه را به طور منظم جای داد و مواد غذایی  را بهتر نگهداری نمود و به آشپزخانه نظم داد.

۲- تجهیزات سرمایشی: تجهیزات سرمایشی جزء ارکان مهم آشپزخانه ها محسوب می شود تا بتوان مواد غذایی را در دمای مناسب و مطلوب خود نگهداری و استفاده نمود. از جمله این تجهیزات می توان به یخ سازها، فریزر، یخچال های صنعتی، دیسپنسر و ... اشاره کرد.

۳- تجهیزات پخت و پز غذا: این مورد سنگ بنای هر مرکز تهیه غذا به شمار می رود. بسته به میزان خدمات در هر حوزه سرو مواد غذایی، نقش هر یک از این تجهیزات پر رنگ تر است:
قهوه ساز، ماکروویو، فر، اجاق گاز، دستگاه تستر، گریل، سالامندر، هلدینگ، دستگاه سرخ کن و ... .

۴- تجهیزات شستشو و نظافت: برای حفظ بهداشت و جلوگیری از انتشار آلودگی می بایست بهداشت مراکز عرضه مواد غذایی در بالاترین سطح خود باشد. تجهیزات مکانیزه سرعت کار را بالا می برد نظیر ماشین های ظرفشویی صنعتی، ترولی ظرف، ترولی آبچکان، دستگاه سیخ شوی، اسکرابر صنعتی و ... .

۵- تجهیزات آماده سازی مواد اولیه غذا: داشتن تجهیزات آماده سازی مواد اولیه هم به انجام کار سرعت بخشیده و هم از نیروی انسانی کمتری استفاده می کند. دستگاه سبزی خرد کن، غذا ساز، مخلوط کن و یا بلندر، دستگاه آسیاب ادویه جات، دستگاه میکسر و ... در آماده سازی مواد اولیه به شما کمک می کند.

۶- تجهیزات و وسایل آشپزخانه: در تهیه تعداد وسایل آشپزخانه باید به این نکته توجه کرد که تعداد آن به اندازه کافی باشد تا برای پرسنل تداخل ایجاد نکند. بنابراین برای خرید بن ماری، کارد سرآشپز، کاردک، ملاقه، قاشق و ... تعداد نیازهای آشپزخانه را فراموش نشود.

معرفان، مجری انحصاری تبلیغات در نمایشگاه بین المللی تهران

شما می توانید کار تبلیغات خود در اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی رستوران را به معرفان بسپارید و مخاطبان خود را به نحو احسن به سمت خدمات و محصولات خود جذب کنید. 

مجموعه معرفان که مجری انحصاری تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی تهران است می تواند در امور تبلیغات محیطی نمایشگاه بین المللی تهران مانند اجاره بیلبورد، اجاره اسپیس بنر، اجاره لمپوست بنر، اجاره بالن و سازه بای و خدمات رادیو نمایشگاه همراه برند کسب و کار شما باشد.

تبلیغات محیطی می تواند به برندسازی و اطلاع از محصولات شما کمک کند و همچنین تاثیر بسزایی در درخشیدن شما میان رقبا دارد.
کافیست فرم مشاوره درصفحه سایت معرفان را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مشاوره لازم در خصوص چگونگی انجام کار و تعرفه ها با شما خواهند داشت. 

27 , آذر, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی