لمپوست بنر چیست ؟

شما اینجا هستید: خانه » وبلاگ » لمپوست بنر چیست ؟

لمپوست بنر چیست؟

لمپوست بنرها (Lamp Post Banner) یکی از رایج‌ترین ابزارهای تبلیغات محیطی هستند که با جذابیت ظاهری که دارند می‌توانند افرادی زیادی را جذب کنند.
لمپوست بنرها بر خلاف بیلبوردها که پایه‌ای جداگانه دارند اغلب برروی چراغ‌های شهری نصب می‌شوند البته لمپوست بنرهایی نیز وجود دارد که برروی میله‌ای مخصوص نصب شده باشد اما همانطور که از اسم آن مشخص است اغلب برروی چراغ‌ها قرار می‌گیرند که از هر دو سمت (وجه رو و وجه پشت) قابل مشاهده هستند که این موضوع مهم‌ترین ویژگی لمپوست بنرها می‌باشد.
آن‌ها را می‌توان در مکان‌های مختلفی مانند بلوارها، فرودگاه‌ها، ستون‌ها، کنار جاده‌ها، مراکز فرهنگی، پارکینگ‌های مراکز تجاری، محیط دانشگاه‌ها و استادیوم‌ها و ... استفاده کرد. 
لمپوست بنرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌طور منظم در کنار ستون یا پایه چراغ قرار بگیرند تا بهترین نقطه دید را داشته باشند. اگر در مسیر یک بلوار از چند لمپوست بنر با طراحی مشابه استفاده شود، این تکرار تأثیر زیادی بر ذهن مخاطب می‌گذارد.
اکثر کسب و کارها هنگام رزرو لمپوست بنر فقط یک یا دو عدد انتخاب نمی‌کنند زیرا قیمت‌ لمپوست بنرها نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها ارزان‌تر است و می‌توانند تعداد بیشتری را سفارش دهند.
در اجرای این نوع تبلیغ علاوه بر اهمیت تعداد لمپوست بنر‌ها طراحی بنر نیز اهمیت دارد زیرا ابعاد لمپوست بنرها نسبت به بیلبورد‌ها کوچک‌تر است و هنگام طراحی باید دقت بیشتری صرف شود تا بهترین طراحی صورت گیرد و بهترین نتیجه برای برند نمایان شود. 

اجاره لمپوست بنر در تهران

مشخصات فنی لمپوست بنر 

۱- ابعاد لمپوست‌بنرها معمولاً 1 در 3 متر است و اجزای آن شامل: براکت، بازوهای بالا و پایین، فونداسیون و ستون فلزی است. 
۲- فنرهایی که در بازوهای بالا و پایین تعبیه شده‌اند که در هنگام وزش باد، تا حد زیادی فشار بیش از حد برروی پایه‌ها را کاهش می‌دهند و از چین خوردن بنر جلوگیری می‌کنند.
۳- بنرها دارای یک لایه نازک uv هستند. این لایه علاوه بر جلای بیشتر، در شرایط جوی مختلف از کمرنگ شدن محتوای چاپ‌شده در برابر نور و رطوبت و پاره‌شدن محافظت می‌کند. 

مزایای اجاره لمپوست بنر 

۱- نصب آسان نسبت به یبلبوردها و استرابوردها و لایت باکس‌ها.
۲- اندازه و ارتفاع مناسب نسبت به دوربین‌های شهری.
۳- قابلیت این را دارند که از هر دو طرف آن‌ها استفاده کرد. تصاویر مندرج در یک طرف بنر، از طرف دیگر قابل مشاهده نیست و بر روی تصویر طرف دیگر سایه نمی‌اندازد. اگر در کنار خیابان نصب شوند از دو روی بنر و اگر در وسط بلوارها اجرا شوند از چهار روی بنر می‌توان استفاده کرد. بنابراین همه افرادی که در رفت‌وآمد هستند آن‌ها را خواهند دید.
۴- هزینه طراحی، ساخت و اجرای چند لمپوست بنر کمتر از یک بیلبورد خواهد بود.
۵- ابزار خوبی برای تبلیغ کسب‌وکارهای محلی است. آن‌ها می‌توانند در خیابان‌های اطراف و منتهی به محل کسب‌وکارشان از لمپوست‌بنرها استفاده کنند.  
۶- برای همه موارد تبلیغاتی مناسب است، چه بخواهید یک کمپین کوتاه‌مدت انجام دهید یا یک هدف بلندمدت در ذهن داشته باشید، مطمئن باشید که محتوای شما دیده خواهد شد.

معایب اجاره لمپوست بنر 

۱-به دلیل اندازه‌های کوچک از فاصله دور قابل خواندن نیستند. 
۲- به‌دلیل نداشتن تجهیزات نورپردازی، در شب به خوبی دیده نمی‌شوند.
۳- در برابر طوفان‌های شدید مقاومت بالایی ندارند. 
۴-امکان اجرای طراحی‌های حجمی برروی لمپوست بنر وجود ندارد.

اجاره لمپوست بنر در تهران

در این مقاله با یکی از پربازدید‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی، معایب و مزایای آن آشنا شدید که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما جهت اجاره لمپوست بنر کمک کند.
اگر مصمم هستید که از لمپوست بنرها در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در این راه همراهی کنند.

اگر به فکر اجاره بیلبورد هستید می‌توانید در لینک روبرو بهترین بیلبوردهای شهر تهران را مشاهده کنید : اجاره بیلبورد در تهران 

 

14 , مهر, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی