بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات نساجی ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی و ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

امسال شرکت سامع پاد نوین مجری نمایشگاه IranTex 2023 است. 

نمایشگاه بین المللی محصولات نساجی و منسوجات خانگی ۱۴۰۲، محل مناسبی برای فعالان این حوزه است که محصولات و خدمات و همچنین نوآوری‌ها و اختراعات خود را در معرض دید عموم و البته متخصصان این صنعت قرار دهید. با حضور در نمایشگاه می‌توانید برند خود را به هزاران نفر از بازدیدکنندگان و صدها نفر از همکاران خود معرفی کنید.

نمایشگاه نساجی می‌تواند به پیشرفت این صنعت کمک کند و صاحبان شرکت‌ها را با نیاز و تقاضای بازار آشنا کند و به تولیدات و خدمات ان‌ها سمت و سو دهد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی و ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی بزرگ‌ترین نمایشگاه این صنعت در خاورمیانه است که هر ساله هزاران نفر از آن بازدید می‌کنند و شرکت‌های خارجی نیز در نمایشگاه حضور دارند تا دستاوردهای خود را به بازار نساجی ایران معرفی کنند و همچنین از خدمات و محصولات نساجی ایرانی نیز استفاده کنند و یا با این شرکت‌ها همکاری داشته باشند.

برگزاری نمایشگاه بین المللی نساجی در طی این سال‌ها پیشرفت‌های بسیاری راستای افزایش صادرات این صنعت ایجاد کرده است.

در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات و ماشین آلات نساجی و گلدوزی و قطعات آن‌ها، محصولات تزئینی و خانگی مانند گلیم، قالی، پارچه، نخ، پوشاک زنانه و مردانه، تابلو فرش و ... ارائه می‌شود.

نمایشگاه ماشین آلات و محصولات نساجی سال گذشته با حضور ۱۷ هزار بازدیدکننده و ۷۲ شرکت کننده داخلی و خارجی برگزار شد که پیش بینی می‌شود نمایشگاه نساجی ۱۴۰۲ پرشورتر از سال پیش برپا شود.

گروه کالایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی و ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی به ۴ دسته کلی تقسیم می‌شود:

  • ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی، دوخت و برش 
  • قطعات تجهیزات و ماشین آلات کوچک و بزرگ نساجی
  • الیاف، نخ، رنگ و مواد تعاونی نساجی
  • کالای خواب، منسوجات خانگی و چاپ 

با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی نساجی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و با همکاران خود تعامل داشته باشید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. تبلیغات نمایشگاه بین المللی 
 

24 , مرداد, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها