ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات و صنایع وابسته ۱۴۰۱

ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته از تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذر ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است. 

نمایشگاه شیلات ۱۴۰۱ با بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی با اهدافی ارزشمند برای فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

اهداف نمایشگاه شیلات و آبزیان (Ifex 2022) عبارتند از :

۱- ایجاد فرصت‌های شغلی جدید
۲- فرهنگ سازی مصرف استفاده از آبزیان 
۳- ارائه دستاوردهای این صنعت
۴- ایجاد بستر مناسب جهت صادرات

نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته فرصت مناسبی برای آشنایی با انواع مواد غذایی دریایی و تست آن‌ها است.

خدمات و محصولاتی که در نمایشگاه ماهیگیری و آبزیان ارائه می‌شود عبارتند از فرآوری محصولات شیلات، تجهیزات تصفیه آب، خوراک آبزیان، مکمل‌های غذایی آبزی پرور، بسته بندی، تاسیسات برودتی مرتبط، ماشین آلات حمل و نقل آبزیان، خدمات و تجهیزات ماهیگیری، خدمات دامپزشکی، خدمات تکثیر بچه ماهی، تجهیزات صیادی، تجهیزات نگهداری و پرورش آبزیان و ... 

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

18 , آبان, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها