نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا ۱۴۰۲

دومین نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

مدیریت تجارت پارس کارن مجری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا ۱۴۰۲ است.

در نمایشگاه اختصاصی بین المللی اورسیا شرکت‌های صادراتی از کشورهایی که در اتحادیه اقتصادی اوراسیا عضو هستند حضور دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های ایرانی شرکت‌هایی از ۵ کشور روسیه، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و بلاروس به رقابت و تعامل با یکدیگر می‌پردازند.

مهم ترین هدف این نمایشگاه عملیاتی شدن تجارت ایران و آشنا شدن این کشورها با تاجران و تولیدکنندگان ایرانی است.

این نمایشگاه با حمایت شورای تجاری اتحادیه اقتصادی اوراسیا، اتاق‌های بازرگانی پنج کشور اوراسیا و همچنین وزارت صنعت، معدن وتجارت ایران و شرکت پارس کارن برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده این نمایشگاه در سایر کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا برگزار شود.

یکی از نتایج مهم این نمایشگاه تقویت دیپلماسی اقتصاد ایران با اعضای این اتحادیه‌ها است که می‌تواند ظرفیت صادرات نفتی و غیرنفتی ما را افزایش دهد.

مهم ترین خصوصیات نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا عبارتند از:

  • ارائه محصولات و خدمات بسیار و متنوع
  • ارائه دستاوردها با سطح کیفی بالا
  • ارائه خدمات در سطح جهانی

یکی دیگر از نتایج عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا  و حضور و فعالیت در این نمایشگاه؛ جایگزین کردن ارزهای دیگر با دلار است که می‌تواند در کاهش وابستگی به دلار و بی تاثیر کردن تحریم‌ها موثر باشد.

شما هم می‌توانید به عنوان تولیدکننده و صادرکننده در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 

14 , آبان, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها