سومین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران ۱۴۰۲

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌گردد. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

نیکا شایستگان تیس (نیکاتیس) مجری نمایشگاه 2023 TUNEX است. 

این نمایشگاه برای سومین دفعه با اهداف جذب سرمایه و سرمایه‌گذار در حوزه تزئینات خودرو، جذب علاقه‌مندان صنعت خودرو، توسعه اتومبیل رانی و گردشگری، ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت، افزایش امکان صادرات محصولات، تعامل فعالان این حوزه و ... برگزار می‌گردد.

اگر در حوزه خدمات تقویت خودرو و قطعات تزئینی فعال هستید می‌توانید با حضور در نمایشگاه دستاوردهای خود را معرفی و بازاریابی B2B کنید و همچنین حضور و اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه که هزاران نفر از جامعه هدف شما حضور دارند می‌توانید به برندینگ بپردازید.

گروه محصولات نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته عبارتند از:

  • قطعات کوچک خودرو
  • خودروهای سافاری
  • خودروهای کمپر و کاروانینگ
  • خودروهای کلاسیک و تاریخی
  • تجهیزات سافاری
  • قطعات تزئینی خودرو

در این نمایشگاه تولیدکنندگان بزرگ خودرو داخلی نیز حضور دارند و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته به نوعی نمایشگاه خودروهای کلاسیک قدیمی نیز هست که علاقه‌مندان این خودروها می‌توانند جهت بازدید حضور یابند.

علاوه بر موارد بالا در این نمایشگاه سایت‌ها و نشریات چاپی حوزه خودرو نیز حضور دارند.
 
این نمایشگاه محل مناسبی برای فعالان این صنعت است تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 
 

07 , شهریور, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها