بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

راهکار تجارت، مدیریت کوشا مجری نمایشگاه 2023 IRAN INTERNATIONAL ELECTRICITY است.

در نمایشگاه بین المللی صنعت برق بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین شرکت‌های فعال این حوزه جهت ارائه دستاوردها و خدمات خود حضور دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش رشد و توسعه‌ی این صنعت در کشور عزیزمان است که امسال برای بیست و سومین دوره برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، ترکیه و ... نیز حضور دارند.

نمایشگاه صنعت برق می‌تواند فرصت مناسبی جهت همکاری فعالان این صنعت باشد تا با یکدیگر به رقابت و تعامل بپردازند. شرکت‌های این صنعت می‌توانند با حضور در نمایشگاه بین المللی برق با همتایان خارجی خود آشنا شوند و شرایط صادرات محصولات و خدمات خود را فراهم کنند.

اگر شما هم در حوزه صنعت برق فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 

23 , مهر, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها