بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است. 

هدف اصلی این نمایشگاه که در هفته پژوهش برگزار می شود ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران و فناوران، شناخت نیازهای پژوهشی و فناوری و ارتقای قدرت رقابت، تجاری سازی فناوری و ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و فناوری است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناورى و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری به مدت ۴ روز برگزار می شود و فعالان این حوزه دستاوردهای خود را به نمایش می گزارند.

برخی از گروه های کالایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ عبارتند از :

  • نانو پلیمرها 
  • نانو نساجی
  • نانو بتن
  • نانو کاتالیست ها
  • نانو حسگرها
  • نانو در بهداشت 
  • نانو در سلامت 
  • نانو در پزشکی 

در برگزاری این نمایشگاه دانشگاه‌ ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مشارکت دارند و شعار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار “پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” است.

گزارش بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱

 نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ۱۴۰۱

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ۱۴۰۱

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱

بیست وسومین نمایشگاه فن بازار ۱۴۰۱

تبلیغات در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

15 , آذر, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها