یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران ۱۴۰۲

یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

امسال شرکت سامع پاد نوین مجری نمایشگاه IRAN MODE 2023 است. 

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران در نمایشگاه سئول با حضور ۵۰ شرکت فعال حوزه پوشاک برگزار می‌شود. این دوره از نمایشگاه پوشاک همانند دوره‌های گذشته به صورت بین المللی با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی است.
در سال گذشته نمایشگاه پوشاک با حضور ۱۵ هزار بازدید کننده برگزار شد و این رویداد را به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای پوشاک خاورمیانه تبدیل کرد.

نمایشگاه ایران مد ۱۴۰۲ در ۴۰۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد که بازدید کنندگان به راحتی می‌توانند در این نمایشگاه‌ها حضور یابند.

مهم‌ترین هدف این نمایشگاه معرفی برندهای بزرگ ایرانی در عرصه پوشاک است و همچنین این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای این حوزه برگزار می‌شود به همین دلیل تولید کنندگان کوچک و بزرگ حوزه پوشاک زنانه، مردانه و کودک مایل هستند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

برندها می توانند با شرکت در نمایشگاه ایران مد ۱۴۰۲ محصولات و خدمات خود را به هزاران نفر از جامعه هدف خود معرفی کنند و علاوه بر آن به معرفی برند خود و همکاری و تعامل با تولیدکنندگان دیگر بپردازند. در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان پوشاک، طراحان لباس، خیاط ها، طراحان و تولید کنندگان پارچه، تولید کنندگان کیف و کفش و ... می‌توانند حضور داشته باشند.

غرفه‌های نمایشگاه ایران مد ۱۴۰۲ به ۵ دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • پوشاک کودکانه 
  • پوشاک زنانه 
  • پوشاک مردانه 
  • تجهیزات تولید پوشاک 
  • دستگاه های تولیدی

این نمایشگاه محل مناسبی برای تولید کنندگان پوشاک است تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. تبلیغات نمایشگاه بین المللی 

29 , مرداد, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها