چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت ۱۴۰۱

چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است.

برگزار کننده ی چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، شرکت نیکا تیس است و در آن شرکت های داخلی و خارجی حضور دارند.

امسال این نمایشگاه (IWEX 2023) طبق نامه بهداشتی منتشره از ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.  

طبق آمار، هر روز در کشور ما ۵۰ میلیون زباله تولید می شود و فقط برای ۵ درصد از این حجم، بازیافت صورت می گیرد. در ایران امکان اخذ درآمد حدود ۵۰۰ میلیون دلار در سال از محل بازیافت زباله ها، به طور بالقوه وجود دارد. این آمار نشان می دهد که در ایران می توان فرصت مناسبی جهت ارائه خدمات و تجهیزات حوزه بازیافت و مدیریت پسماند به شرکت های داخلی و خارجی فراهم کرد. 

مزایای حضور و مشارکت در نمایشگاه مدیریت پسماند و بازیافت عبارت است از:

  1. برگزاری کنفرانس ها 
  2. برگزاری نشست های تخصصی
  3. برگزاری جلسات B2B
  4. تعامل و تبادل افکار بین فعالان این صنعت
  5. ارتقای دانش این حوزه
  6. اطلاع از بروزترین اخبار و محصولات حوزه بازیافت

هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت ارتقا سطح کیفی بازیافت زباله ها و مدیریت پسماند است که از آلودگی آب، خاک، هوا، منابع طبیعی و به طور کلی اکوسیستم جلوگیری به عمل آورد.

 

رزرو بیلبورد در نمایشگاه بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی تهران برای مدیران کسب و کارهایی که در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حضور دارند محل مناسبی برای تبلیغات است.

با برگزاری نمایشگاه ها با موضوعات مختلف افراد زیادی از جامعه هدف هر کسب و کاری در نمایشگاه ها حضور می یابند از این رو تبلیغات در نمایشگاه می تواند برای مدیران بسیار پربازده و سودآور باشد.

تصور کنید در مکانی که هزاران نفر از مشتریان و همکاران شما حضور دارند؛ نام برندتان بر روی یک بیلبورد بزرگ حک شده و در معرض دید تمامی بازدیدکنندگان قرار می گیرد یا پخش شعار تبلیغاتی‌ و نام برندتان در تمامی سالن های نمایشگاه در طی روز از رادیو نمایشگاه.

با انتخابی صحیح می توانید بازدهی تبلیغات محیطی خود را به حداکثر ممکن برسانید. معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی محیطی و رادیویی نمایشگاه بین المللی تهران همراه شماست تا تبلیغی درخشان داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردها، استرابوردها، اسپیس بنرها، رادیو نمایشگاه و سایر خدمات تبلیغات محیطی نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید : تبلیغات محیطی نمایشگاه تهران 

02 , بهمن, 1401 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها