آیا بیلبوردهای تبلیغاتی در برندینگ تاثیر دارند ؟

آیا بیلبوردهای تبلیغاتی در برندینگ تاثیر دارند ؟

شما برای ساخت یک برند زحمت زیادی کشیده‌اید. تمام موارد را در نظر گرفته‌اید؛ طراحی و تولید یک محصول با کیفیت، نوع بسته‌بندی، طراحی لوگو، انتخاب رنگ‌ها، ماهیت برند تجاری‌تان با محصول تولید‌شده پیوند عمیقی دارد و... 
حال قرار است چطور برندتان را معرفی کنید؟ از کدام شیوه‌های تبلیغاتی برای معرفی برند استفاده می‌کنید؟ یکی از مهم‌ترین ابزارهای معرفی برند در تبلیغات محیطی، بیلبوردها هستند. در اینجا به نقش و مزیت‌های بیلبوردها در معرفی برند می‌پردازیم.

۱- دسترسی آسان

بیلبوردها معمولاً در مناطق پرترافیک مانند کنار بزرگراه‌ها، چهارراه‌ها یا نزدیک مراکز خرید قرار دارند، به‌همین‌خاطر توجه طیف‌های مختلفی از مردم، رانندگان و عابران پیاده را جلب می‌کنند. بسیاری از مردم از یک مسیر مشخص و کوتاه برای رفت‌وآمد استفاده می‌کنند و هیچ کس هرگز به این دلیل که از بیلبورد جدیدی که در فلان خیابان نصب‌شده متنفر است مسیر جدیدی را برای رسیدن به محل کار خود انتخاب نمی‌کند. مردم حتی تلاش نمی‌کنند که بیلبوردها را نگاه نکنند مگر اینکه محتوای آن‌ها توهین‌آمیز باشند، که این مسئله به ندرت اتفاق می افتد.

آیا بیلبوردهای تبلیغاتی در برندینگ تاثیر دارند ؟

۲- مدت‌ زمان ارائه آگهی

یکی از مزیت‌های استفاده از بیلبوردها این است که هیچ رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد تبلیغ شما در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت‌روز‌ هفته دیده شود. به برخی از تبلیغات بیلبوردهایی که در رفت‌‍وآمدهای روزانه خود می‌بینید نگاهی بیندازید. احتمالاً برخی از آن‌ها، حتی مکان قرارگیری‌شان را به‌خوبی به‌یاد داشته باشید زیرا هر روز با آنها مواجه می‌شوید. بیلبوردها بر ناخودآگاه مخاطب تأثیر می‌گذارند. بنابراین اگر شما از طرح‌ها و پیام‌هایی که جذاب، هوشمندانه و به‌یاد‌ماندنی هستند به‌صورت فراگیر در مکان‌های مختلف استفاده کنید، در ذهن مردم تأثیر خواهید گذاشت و زمانی که به آن محصول یا خدمات نیاز داشته باشند، آگهی بیلبورد شما را به‌خاطر خواهند آورد. 

۳- مختصر و مفید

در دنیایی که روزبه‌روز شاهد افزایش سرعت جابه‌جایی اطلاعات و رشد انواع رسانه‌ها هستیم و همه‌چیز به سمت کوتاه و خلاصه‌شدن پیش می‌رود، مردم به‌طور دائم در بمباران خبری و تبلیغات آنلاین در پلتفرم‌های مختلف هستند و بعضی کاربران، ارسال تبلیغات دیجیتال را در دستگاه‌های خود مسدود می‌کنند یا به محض مشاهده رد می‌کنند. همین مسئله بیلبوردها را به ابزاری بسیار مفیدتر و مؤثرتر برای معرفی برند تبدیل کرده است. بیلبوردها در مکان‌های عمومی قرار دارند و مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کنند.

۴- اعتماد بیشتر

بسیاری از مصرف‌کنندگان -برخلاف تصور رایج- نگران اطلاعات نادرست و کلاهبرداری‌های تبلیغات آنلاین هستند و برخی از خرید آنلاین تجربه‌های خوش‌آیندی نداشته‌اند. تبلیغات محیطی فراگیر توسط بیلبوردها در سطح شهر چهره موجهی به برند شما خواهد داد و اعتماد مردم را جلب خواهد کرد.   

بیلبوردها امکان بسیار خوبی برای ارائه داستان برند شما در قالب یک پیام و طرح گرافیکی هستند اما با توجه به اینکه امروزه تبلیغات و فروش آنلاین بسیار فراگیر شده نمی‌توان صرفاً به آن اتکا کرد و از تبلیغات آفلاین چشم پوشید، چرا که هر دو مکمل یکدیگرند و برندی موفق‌تر خواهد بود که ترکیب خلاقی از این دو روش را به کار گیرد.


اگر شما می‌خواهید به یک برند درخشان تبدیل شوید یکی از مهم‌ترین شتاب دهنده‌های این راه استفاده از تبلیغات بیلبوردی است که مشاورین متخصص و با تجربه ما در این راه همراه شما هستند.
در لینک روبرو می‌توانید بیلبوردهای تبلیغاتی تهران، نمایشگاه بین المللی ، جزیره کیش و فرودگاه کیش را مشاهده کنید و در صورت نیاز به مشورت با ما در تماس باشید. برترین بیلبوردهای تبلیغاتی 
 

31 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی