بیلبورد بادی چیست؟ چه مزایایی دارد؟

امروزه تبلیغات محیطی به روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد. یکی از این روش‌ها استفاده از بیلبوردهای بادی است که ویژگی‌های خود را دارد. در این مقاله به معرفی بیلبورد تبلیغاتی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات محیطی (OOH) چیست؟ + ۱۷ روش موثر

بیلبورد بادی چیست؟

بیلبورد بادی سازه‌ای سبک و غول پیکر در ابعاد گوناگون است که در معرض دید قرار می‌گیرد و می‌تواند تبلیغ برند و محصول شما را انجام دهد و یا پیامی را به مخاطبان شما برساند. این نوع از تبلیغات محیطی، ابعاد و طرح‌های گوناگونی دارند که می‌توانند برای هر نوع صنعت و رویدادی مورد استفاده قرار بگیرند. 
به این نکته باید توجه داشت که نصب و اجرای آن باید توسط متخصص مجرب صورت بگیرد که در اطراف سازه مشکلی پیش نیاید.

انواع بیلبوردهای بادی 

  • بالن هوای گرم
  • بادکنک‌های بادی
  • سازه‌های بادی متحرک

بیلبوردهای بادی چه ویژگی‌هایی دارند؟

این نوع بیلبوردها معمولا از مواد مرغوب ساخته می‌شوند که در برابر شرایط جوی مختلف، مقاومت کافی داشته باشند.
بیلبوردهای بادی، ساز و کار ساده ای دارند و فاقد یراق آلات هستند که این امر، شرایط نصب و جداسازی را راحت کرده است. همچنین این نوع از تبلیغات محیطی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند بر تعداد بیشتری از مخاطبان هدف شما تاثیر می گذارند و امکان بازاریابی گسترده را برای شما فراهم می کنند.
بیلبوردهای بادی به نسبت تبلیغات ثابت و استاتیک می توانند امکانات بیشتری را فراهم کنند؛ به عنوان مثال بیلبورد بادی استوانه‌ای از وجه های مختلف قابل رویت است، هنگام وزش باد شدید تکان می خورد و امنیت دارد اما پرتاب نمی شود یا سقوط نمی کند. 
در مناطقی که امکان نصب بیلبورد ثابت وجود ندارد می توانید از بیلبوردهای بادی استفاده کنید. 
امکان نصب صفحه بادی بر روی این سازه وجود دارد در نتیجه می توان اسپانسرهای گوناگونی را در بازه های زمانی مختلف برای ارائه ی تبلیغات داشت.
بیلبوردهای بادی از دسته تبلیغات بصری هستند و تبلیغات بصری همیشه کاربرد دارند و از مد نمی‌افتند.

مزایای استفاده از بیلبوردهای بادی

  1. بیلبوردهای بادی نصب و راه اندازی راحتی دارند. 
  2. به راحتی می‌توان جا به جا کرد.
  3. مقرون به صرفه و مدرن هستند.
  4. تبلیغات در فضای باز را به گونه‌ای چشم نواز ارائه می‌دهد.
  5. بیلبوردهای بادی دست شما را برای تبلیغات باز می‌گذارد. شما می‌توانید محتوای خود را روی صفحه بادی چاپ کنید و یا با استفاده از بوم یا بیلبورد متصل به آن، محتوای مد نظر خود را نمایش دهید.

نحوه‌ی نصب بیلبوردهای بادی

بیلبوردهای بادی را به پریز برق وصل می‌کنند و در مدت زمان کوتاهی (کمتر از ۳۰ دقیقه) باد می‌شود. سپس به کمک وزنه و طناب‌های کششی آن را نصب می‌کنند تا محتوای مورد  نظر به خوبی نمایش داده شود.

بیلبوردهای بادی در چه اماکنی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

این نوع از تبلیغات محیطی برای هر نوع از صنایع و رویدادی در فضای سر باز، سالن‌های نمایشگاهی بزرگ که سقف بلندی دارند، مراکز خرید بزرگ، رویدادهای ورزشی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجاره بیلبورد در تهران 

در این مطلب با یکی از روش‌های تبلیغات محیطی آشنا شدید. اما رایج ترین روش تبلیغات محیطی که در ایران و سراسر جهان استفاده می‌شود از زما‌ن‌های قدیم تا به امروز طرفداران بسیاری داشته، بیلبورد است. اجاره بیلبورد بهترین روش تبلیغات محیطی است که برای انواع کسب‌و‌کارها قابل استفاده و باعث رشد و پیشرفت آن‌ها می‌شود. اگر در فکر اجرای یک کمپین تبلیغاتی هستید اجاره بیلبورد می‌توانید یکی از بهترین گزینه باشد البته در صورتی که به درستی و با استراتژی صورت گیرد. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت بیلبورد و اجاره آن می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس‌ در ارتباط باشید.

مشاهده کنید : بیلبوردهای تهران 

23 , بهمن, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی