بیلبورد دوچرخه چیست؟

شما اینجا هستید: خانه » وبلاگ » بیلبورد دوچرخه چیست؟

امروزه تبلیغات محیطی انواع گوناگونی دارد و به صورت های مختلفی ارائه می شود. هر روزه افراد با تبلیغات بیلبوردی زیادی مواجه می شوند که ممکن است به برخی از آن ها به دلیل وفور در سراسر شهر توجهی نکنند. در محیط هایی که از اینترنت بهره گرفته نمی شود تبلیغات نوآورانه و خلاقانه بیشتر می تواند توجه مردم را به خود جلب کند و در ذهن آن ها تا مدت ها باقی بماند. تبلیغات بیلبورد دوچرخه از آن دسته تبلیغاتی است که نوین بوده که در آن خلاقیت به کار رفته است و موجب می شود مردم پیام تبلیغ شما را به خاطر داشته باشند. 

تبلیغات محیطی (OOH) چیست؟ + ۱۷ روش موثر

بیلبورد دوچرخه چیست؟

بیلبورد دوچرخه (Bicycle Billboard Advertising) یک نوع از تبلیغات محیطی است که تبلیغ، در حال حرکت صورت می گیرد و به دلیل جذابیت و نوآوری که دارد توجه مخاطب را بیشتر از سایر انواع تبلیغات محیطی به خود جلب می کند. تبلیغات بیلبوردی دوچرخه به نسبت بیلبوردهای ثابت موثر تر عمل می کنند زیرا خلاقیت در نوع ارائه تبلیغ صورت گرفته و توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

عملکرد بیلبورد دوچرخه چگونه است؟

در این نوع تبلیغات در حالی که بیلبورد تبلیغاتی به دوچرخه متصل شده است، فردی دوچرخه را می راند و در اماکن خاصی تبلیغ به اطلاع مخاطبان می رسد. 
این نوع تبلیغات توسط هر فردی که بتواند دوچرخه سواری کند می تواند صورت بگیرد و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

بیلبورد دوچرخه در چه مکان هایی بیشترین کاربرد را دارد؟

از تبلیغات بیلبورد دوچرخه در فضای های باز که محل عبور عابران و دوچرخه سواری است و نیز امکان استقرار بیلبورد ثابت وجود ندارد می توان استفاده کرد.

ساختار بیلبوردهای دوچرخه چگونه است؟

برخی از دوچرخه های بیلبورد از یک واحد و برخی دیگر از یک دوچرخه و یک بیلبورد که امکان جداسازی از هم و مونتاژ دوباره ی آن ها وجود دارد، تشکیل شده اند.
در ظاهر دوچرخه های بیلبوردی معمولا به چند دسته بر می خوریم:
بعضی از آن ها ظاهری خاص دارند که ظاهر آن ها منجر به جلب توجه مخاطبان به دو چرخه و تبلیغ متصل به آن می شود؛ دسته ی دیگر ظاهر ساده دارند و بیشتر به انتقال پیام تبلیغات تمرکز کرده اند. مواردی هم هستند که از بیلبوردهای بزرگ برای تبلیغ استفاده کرده اند.

تبلیغات بیلبورد دوچرخه چه مزایایی دارد؟

  • با محیط زیست سازگاری دارد (آلودگی تولید نمی کند و منابع محیط زیست را هدر نمی دهد)
  • برای اجرای این نوع تبلیغات بودجه زیادی صرف نمی شود.
  • تاثیر گذاری زیادی بر مخاطبان دارد.

رزرو بیلبورد تبلیغاتی

در این مطلب با بیلبورد دوچرخه آشنا شدید که در کشور ما رایج نیست و اغلب از روش‌های دیگر تبلیغات محیطی مخصوصا بیلبوردها استفاده می‌شود.
بیلبوردها بر برندسازی و جذب مشتری کسب و کارها بسیار تاثیرگذارند و می‌توان گفت به کمک رزرو بیلبورد می‌توان چندین قدم جلوتر از رقبا بود. جهت اجاره بیلبورد یا اطلاع از قیمت بیلبوردهای تهران می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

جهت مشاهده بهترین بیلبوردهای تهران کلیک کنید : تعرفه بیلبوردهای تهران
 

20 , بهمن, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی