تابلوی تبلیغاتی فروشگاهی

افراد هر روزه با انواع تبلیغات محیطی رو‌به‌رو می‌شوند و مزایای آن‌ها بر کسی پوشیده نیست. یکی از راه‌های اجرای تبلیغات محیطی استفاده از تابلوهای تبلیغاتی فروشگاهی است. تابلوهای تبلیغاتی اهمیت زیادی برای جلب توجه و جذب مشتری دارند و می‌توانند برای هر نوع کسب‌وکاری مورد استفاده قرار بگیرند. در این مقاله قصد داریم با انواع تابلوی تبلیغاتی فروشگاهی آشنا شویم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تبلیغات محیطی (OOH) چیست؟ + ۱۷ روش موثر

تابلو تبلیغاتی چیست؟

تابلوی تبلیغاتی فضایی برای اجرای تبلیغات کسب‌وکارها است که توجه عابران و رانندگان را به خود جلب می‌کند. پیام تابلو تبلیغاتی کوتاه و رسا است زیرا باید در عرض چند ثانیه خوانده و بدان توجه شود و ذهن خواننده را درگیر کند. هدف از تابلو تبلیغاتی یا همان تبلیغات بیلبوردی، بازاریابی برای یک شرکت، خدمات، محصول، فروشگاه و به طور کلی یک کسب‌وکار است؛ حتی می‌توانند در جهت برگزاری یک رویداد نیز بکار گرفته شوند.

انواع تابلوی تبلیغاتی فروشگاهی

در اطراف فروشگاه‌ها تابلوهای تبلیغاتی زیادی دیده می‌شوند که در حال برندینگ یا تبلیغ یک محصول هستند. این تابلوهای تبلیغاتی انواع گوناگونی دارند که در ادامه هر یک را معرفی می‌کنیم.

  • تابلوی مقابل فروشگاه : تابلوی مقابل فروشگاه اولین چیزی است که به دید مشتریان می‌آید و تاثیر زیادی بر جلب توجه مشتری می‌گذارد. یک تابلوی خوب برای جلوی فروشگاه می‌تواند اطلاعاتی در مورد نام، شماره تماس و حوزه فعالیت فروشگاه را به مشتری بدهد. علاوه بر این‌ها می‌توان شعار یا توصیفی از کسب‌وکار را بر روی این تابلوها قرار داد.
  • تابلوی تبلیغاتی پیلون : این‌ها تابلوهای جداگانه ای هستند که بر روی زمین جایگذاری شده اند. تابلوهای پیلون اغلب دور از فروشگاه و حوالی خیابان‌ها قرار دارند که مکان یک فروشگاه یا کسب‌وکاری را به مردم نشان می‌دهند. این دسته از تابلوهای تبلیغاتی فروشگاهی معمولا ارتفاعی به اندازه ۳.۵ متر و حتی بیشتر دارند و عرض آن‌ها در اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شود. اگر مغازه از جاده‌ی اصلی دور باشد این مدل تابلوی تبلیغاتی می‌تواند تاثیر چشمگیری بر راهنمایی و جذب مشتری داشته باشد. سعی کنید برای این تابلوهای تبلیغاتی از طرح‌های مکمل تابلوی فروشگاه استفاده کنید تا در برندینگ شما تاثیر مطلوبی داشته باشد.
  • تابلوی تبلیغاتی سایبانی : سایبان‌هایی که طرح‌های تبلیغاتی دارند به نوعی تابلوی تبلیغاتی به حساب می‌آیند و می‌توانند نمای مغازه یا فروشگاه را جذاب‌تر نشان دهند. با نصب سایبان‌های تبلیغاتی علاوه بر ایجاد سایه می‌توانید از فضای بیشتری جهت تبلیغات بهره ببرید و همچنین در تبلیغات خود خلاقانه عمل کنید. 
  • تابلوی داخل ساختمان : برای فضای داخل فروشگاه می‌توان از انواع تابلوهای مخصوص داخل ساختمان بهره بگیرید نظیر تابلوهای راهنما، دیوار نگاری، چاپ تابلوهای بزرگ، تابلوهای راه‌یابی و راهنما و اسپیس بنر و ... . این تابلوها جلوه‌ی زیبایی به کسب و کار شما می‌بخشند و توجه مشتری را جلب می‌کنند. برای بیشتر شناخته شدن برند خود می‌توانید از هماهنگی بین تابلوهای داخل و خارج ساختمان بهره بگیرید.
  • بنر : بنرها معمولا درابعاد بزرگ چاپ و نصب می‌شوند و می‌توان آن‌ها را داخل و خارج ساختمان بکار برد. همچنین از بنر برای اعلام مواردی که به صورت کوتاه مدت نیاز به اطلاع رسانی دارند مانند جشنواره‌ها و افتتاحیه‌ها استفاده می‌شود. کاربرد  بنر در فروشگاه‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند در پارکینگ، خیابان، جاده و نما یا مقابل فروشگاه نصب شود. بنر می‌تواند از سقف آویزان شود، بر استند سوار شود و یا به اشکال مختلف در معرض دید عموم قرار بگیرد.

تابلوهای تبلیغاتی فروشگاهی چه مزایایی دارند؟

این تابلوها می‌توانند توجه افراد را به سمت فروشگاه جلب کنند و به آن‌ها آگاهی‌های ابتدایی لازم را در خصوص فروشگاه بدهند و نیز برای ورود به فروشگاه ترغیب کنند. این امر می‌تواند برای فروش بیشتر موثر باشد. همچنین تابلوی تبلیغاتی فروشگاهی می‌تواند محصول یا خدماتی را معرفی کند تا بین افراد بیشتر شناخته شود و یا خبرهای مهم در خصوص رویدادها را به اطلاع مردم برساند.
 

04 , اسفند, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی