تبلیغات مبلمان شهری

شما اینجا هستید: خانه » وبلاگ » تبلیغات مبلمان شهری

تبلیغات مبلمان شهری 

تا حالا به این فکر کرده‌اید که به شیوه‌ ای خاص تر تبلیغ کنید و با مخاطبان‌ ارتباط بگیرید ؟

اگر به دنبال روشی خاص برای تبلیغات محیطی می‌گردید ما تبلیغات مبلمان شهری یا مبلمان خیابانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مبلمان شهری چیست ؟

مبلمان شهری (Urban furniture) یا مبلمان خیابانی (Street furniture) یک اصطلاح کلی برای اشیا و تجهیزاتی است که در کنار خیابان‌ها و جاده‌ها برای اهداف مختلف نصب می‌شوند؛ مانند نیمکت‌ها، موانع ترافیکی، ستون‌ها، صندوق‌های پست، باجه‌های تلفن، چراغ‌های خیابان، چراغ‌های راهنمایی، علائم راهنمایی و رانندگی، ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های تاکسی، توالت‌های عمومی، فواره‌ها، آب‌خوری‌ها، بناهای یادبود، مجسمه‌های عمومی، سطل زباله‌ها و ... . 

تبلیغات مبلمان شهری چیست؟

از اکثر مبلمان‌های شهری می‌توان به عنوان رسانه‌ای برای تبلیغات استفاده کرد و این نوع تبلیغ در سراسر جهان رایج است.

می‌توان از تبلیغات مبلمان شهری برای دسترسی آسان و ایجاد ارتباط با تاثیر بالا با عابران استفاده نمود که به آسانی به چشم مخاطب می‌آیند و مخاطب را وادار به توجه می‌کنند.

از تبلیغات مبلمان شهری برای هدف قرار دادن و دستیابی به جامعه هدف برند استفاده می‌شود زیرا این روش تبلیغاتی در تمام مراکز شهری، خیابان‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و هر جایی که ممکن است شخصی تردد کند وجود دارد و به آسانی می‌توانند توجه افراد علاقه‌مند را جذب کنند.

و همچنین مبلمان‌های شهری به دلیل تنوعی که دارند به تبلیغ کنندگان فضای مناسبی برای خلاقیت می‌دهند؛ می‌توانید برند خود را برروی یک نیمکت و ایستگاه اتوبوس به دو روش متفاوت درج کنید.
تنوع و فضای خلاقیتی که مبلمان شهری برای تبلیغ کنندگان فراهم می‌کنند باعث می‌شود تاثیرگذاری تبلیغ بیشتر شود.

دیدن تبلیغات مشابه و بدون هیج خلاقیتی می‌تواند برای مخاطب خسته کننده باشد و حتی به آن توجه نکند.

تبلیغات مبلمان شهری چیست؟

تبلیغات خیابانی به دلیل تاثیرگذاری بالا و هزینه کم می‌تواند یکی از گزینه‌های تبلیغات محیطی کمپین تبلیغاتی شما باشد.

با توجه به در نظر گرفتن جامعه هدف برند خود و شناسایی رفتار و نیاز‌های آن‌ها می‌توانید یکی از مبلمان‌های شهری را برای تبلیغ خود انتخاب کنید. این فرصت را از دست ندهید.

شاید تصور کنید که این روش تبلیغاتی در ایران رایج نیست اما سخت در اشتباه هستید؛ زیرا با کمی توجه به اطراف خود مثل ایستگاه‌های ‌BRT و ورودی فروشگاه‌ها نظراتان تغییر خواهد کرد.
یا شاید ممکن است بگویید تبلیغات مبلمان شهری نمی‌تواند تاثیر گذاری بیلبوردهای بزرگراه‌ها را داشته باشد؛ شاید این سخن تا حدودی صحیح باشد اما یکی از ترندهای مهم تبلیغات محیطی در سال ۲۰۲۲ تبلیغات چندگانه و متنوع است به این معنا که دیگر استفاده از یک روش تبلیغاتی نمی‌تواند اثرگذار باشد بلکه باید از چندین روش تبلیغات محیطی و دیجیتال برای معرفی برند استفاده شود.
یک قدم جلوتر باشید ...

کسب‌وکارهای معدودی هستند که از این روش تبلیغ محیطی بهره گیرند به همین دلیل با استفاده از این روش و کمی خلاقیت می‌توانید از رقبای خود چند قدیمی جلوتر باشید.

یکی از دلایل مهم استفاده از مبلمان شهری برای تبلیغ این است که مبلمان شهری اجزای اصلی شهر و همیشه در دید عابران هستند.
برخلاف تبلیغات آنلاین که مخاطب می‌تواند آن‌ها را رد کند و توجه‌ای نکند، تبلیغات محیطی در دید مخاطبان هستند و نمی‌توانند این تبلیغات را رد یا حذف کنند به همین دلیل می‌توان گفت تبلیغات محیطی تضمین می‌کند که توجه اکثر افراد را جذب و در ذهن آن‌ها باقی بماند.
البته تبلیغ محیطی شما باید خلاقانه و خاص باشد و معمولی نباشد.


مجموعه ما مجری تبلیغات محیطی در شهر تهران، نمایشگاه بین المللی و جزیره و فرودگاه کیش است و مشاوران متخصص ما جهت اجاره بیلبورد می‌توانند راهنمای شما باشند. 

برای ارتباط با بخش مشاوره می‌توانید از شماره تماس‌ها استفاده نمایید. 

05 , آبان, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی