اجاره بیلبورد در تهران

شما اینجا هستید: خانه » وبلاگ » اجاره بیلبورد در تهران

اجاره بیلبورد در تهران 

تهران به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایران، جمعیتی بالغ به ۹ میلیون نفر دارد که دومین کلان شهر خاورمیانه و سی و هشتمین شهر پرجمعیت جهان است.

شهر تهران از زمان‌های قدیم تا به امروز تغییرات بسیاری داشته و امروز به نخستین و برترین ناحیه صنعتی کشور تبدیل شده است.

با توجه به این موضوع، شرکت‌ها و سازمان‌های بسیاری در تهران وجود دارد و هر روز نیز استارت آپ‌های جدیدی با هدف رشد در این منطقه صنعتی شروع به فعالیت می‌کنند.

با افزایش کسب‌وکارها رقابت نیز میان آن‌ها افزایش می‌یابد و هر برند به دنبال دریافت سهم بیشتر از این بازار بزرگ است.

شرکت‌ها و سازمان‌های قدیم و نوپا برای پیروز شدن و درخشیدن در شهر تهران به انواع تبلیغات روی می‌آورند تا سریع‌تر به اهداف مالی و معنوی برند خود دست یابند.

یکی از برترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات، اجاره بیلبورد است که از زمان‌های قدیمی تا به امروز نیز علاقه‌مندان خود را دارد.

شاید با توجه به پیشرفت حوزه دیجیتال مارکتینگ احساس کنید که دیگر تبلیغات محیطی مانند بیلبورد، استرابورد، عرشه پل و ... بازده‌ای ندارند و نمی‌توانید از این طریق مشتری جذب کنید؛ اما این یک اشتباه بزرگ است.
استفاده از بیلبورد توسط بزرگترین و برترین برندهای جهان در تمامی صنعت‌ها مانند گوگل، مزدا، توییتر، آمازون، سامسونگ، اپل و ... نشان‌ می‌دهد که هنوز هم رزرو بیلبورد یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است.

اجاره بیلبورد در تهران 

اجاره بیلبورد در شهرستان‌های تهران 

همانطور که گفتیم تهران پرجمعیت‌ ترین شهر ایران است که ۱۵ شهرستان با بیش از ۴ میلیون ( بر اساس آخرین آمار در سال ۱۳۹۵ ) جمعیت دارد.
علاوه بر شهر تهران، شهرستان‌های تهران نیز با توجه به جمعیتی که دارند محل مناسبی برای اجرای تبلیغات محیطی هستند.
با در نظر گرفتن مهاجرت‌های روزانه افراد از شهرستان‌ها به شهر تهران جهت تحصیل، اشتغال، خرید و ... می‌توان گفت اجاره بیلبورد در شهرستان‌های تهران می‌تواند بازده‌ای خوبی داشته باشد و همچنین آگاهی از برند را برای جامعه هدف گسترده‌ای فراهم کند.

شهرستان‌های تهران عبارتند از شهریار، اسلامشهر، بهارستان، ملارد، پاکدشت، ری، قدس، رباط کریم، ورامین، قرچک، پردیس، دماوند، پیشوا، شمیرانات و فیروزکوه.

هر کدام از شهرستان‌های تهران می‌تواند محل مناسبی برای اجاره بیلبورد باشد؛ البته انتخاب محل بیلبورد برند شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به کمک یک فرد متخصص صورت گیرد.

هزینه اجاره بیلبورد در تهران 

شاید با خود فکر کنید که هزینه اجاره بیلبورد در تهران بسیار گران باشد اما قبل از فکر کردن به هزینه باید به نرخ بازگشت سرمایه گذاری خود توجه کنید.
طبق آمارهای رسمی نرخ بازگشت سرمایه در رزرو یک بیلبورد تبلیغاتی ۶ برابر است که نسبت به سایر روش‌های تبلیغات بازده خارق العاده‌ای دارد.
تعرفه اجاره بیلبورد به فاکتورهای همچون محل قرارگیری بیلبورد، ابعاد بیلبورد، نوع بیلبورد، میزان رفت و آمد و جمعیت منطقه و ... بستگی دارد.
هزینه اجاره بیلبورد با توجه به فاکتورهایی که گفته شد از ۷۰ میلیون تومان تا چند میلیارد تومان است که به صورت ماهیانه دریافت می‌شود.
زمان اجاره بیلبورد به شرایط شما و شرکتی که مجری تبلیغات محیطی است بستگی دارد و باید با یکدیگر به توافق برسید که کم‌ترین زمان رزرو بیلبورد یک ماه است.
با توجه به جمعیت تهران و فضای صنعتی آن، تبلیغات محیطی مانند اجاره بیلبورد یا اجاره عرشه پل و حتی اجرا استرابورد می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد.

اجاره بیلبورد در بزرگراه‌های تهران 

شهر تهران دارای بزرگراه‌های بیشماری است که غرب به شرق و جنوب به شمال شهر را بهم متصل کرده‌اند و روزانه میلیون‌ها نفر از آن‌ها عبور می‌کنند به همین دلیل می‌توان گفت بزرگراه‌ها یا همان اتوبان‌های تهران محل مناسبی برای اجاره بیلبورد هستند.

تهران بیش از ۴۰ بزرگراه دارد که بزرگراه‌های همت، مدرس، هاشمی رفسنجانی، بابایی، حقانی، حکیم، صدر، زین الدین، باقری، باکری، چمران، امام علی، نواب، آیت الله سعیدی، ستاری، صیاد شیرازی، یادگار امام، تندگویان و آزادگان برترین اتوبان‌ها برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران هستند.

اجاره بیلبورد در تهران 

اجاره بیلبورد در مرکز تهران 

اجاره بیلبورد در مرکز تهران یک انتخاب بسیار هوشمندانه است زیرا در سراسر جهان محله‌هایی که در مرکز شهر قرار می‌گیرند رفت و آمد و جمعیت بیشتری دارند و در میان آن‌ها می‌توان همه‌ی اقشار جامعه را مشاهده کرد.

مناطقی که جهت اجاره بیلبورد در مرکز تهران مناسب هستند عبارتند از یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری، نادری، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان و ... .

اجاره بیلبورد در شمال تهران 

اگر کسب‌وکار یا جامعه هدف شما در مناطق شمالی شهر تهران است می‌توانید از بیلبوردهایی که در شمال تهران قرار دارند بهره گیرید.

مناطقی که جهت اجاره بیلبورد در شمال تهران مناسب هستند عبارتند از تجریش، نیاوران، سوهانک، دروس، حسین‌آباد، مبارک آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، قلهک، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، قیطریه، صاحبقرانیه، اختیاریه، منظریه، زرگنده، تهران ویلا و ... .

پس از شناخت دقیق هریک از این مناطق شمالی و استراتژی تبلیغ خود به کمک یک شرکت تبلیغات محیطی اقدام به اجاره بیلبورد نمایید.

اجاره بیلبورد در غرب تهران 

غرب تهران یکی از مناطق خارق العاده برای تبلیغات محیطی است که می‌توانید به بررسی دقیق محله‌های غرب تهران و بیلبوردها بپردازید و بهترین بیلبورد تبلیغاتی را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. 

مناطقی که جهت اجاره بیلبورد در غرب تهران مناسب هستند عبارتند از شهرک آزادی، ستارخان، گیشا، شهرک گلستان، جنت آباد، ونک، پونک، چیتگر، شهرک اکباتان، کن، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آریاشهر، شهر زیبا، وردآورد، شهران، طرشت، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، جیحون، هاشمی، مهرآباد، هفت چنار، چهاردیواری، شهرک غرب، سعادت آباد، شهرک امیر کبیر و ... .

اجاره بیلبورد در شرق تهران 

شرق تهران با بیش از ۳۶ محله جمعیت قابل توجه‌ای دارد و محل مناسبی برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی است و می‌توانید علاوه بر بیلبوردهایی که در مراکز شهر اجاره می‌کنید یک یا دو بیلبورد با ابعاد متوسط نیز در شرق تهران اجاره کنید تا افرادی بیشتری با برند شما آشنا شوند.

مناطقی که جهت اجاره بیلبورد در شرق تهران مناسب هستند عبارتند از نارمک، سرخه حصار، پیروزی، تهرانپارس، شهرک امید، مجیدیه، شهرک ویلایی زیتون، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، شمیران نو،هنگام، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، آشتیانی، حشمتیه، منصورآباد، خاک سفید، تهران نو، سراج، دلاوران، هروی، بزرگراه شهید سلیمانی، هفت حوض، لویزان و ... .

اجاره بیلبورد در جنوب تهران 

اجاره بیلبورد در جنوب تهران می‌تواند یکی از گزینه‌های استراتژی تبلیغات محیطی برند شما باشد زیرا برای اثرگذاری بیشتر تبلیغات پیشنهاد می‌شود بیلبورد تبلیغاتی خود را در چندین نقطه شهر نصب کنید تا افراد بیشتری تبلیغ شما را ببیند و برندتان آشنا شوند.

مناطقی که جهت اجاره بیلبورد در جنوب تهران مناسب هستند عبارتند از مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، یافت آباد و ... .

اجاره بیلبورد در تهران 

تبلیغات محیطی در تهران 

تبلیغات محیطی شامل تبلیغاتی می‌شود که بیرون از فضای بسته صورت گیرد.
در زبان انگلیسی به تبلیغات محیطی (OOH : Out Of Home Advertising) می‌گویند که به معنای تبلیغات بیرون از خانه است.
شاید شما تصور کنید که تبلیغات محیطی فقط رزرو یک بیلبورد است اما اشتباه می‌کنید تبلیغات محیطی همچون تبلیغات دیجیتال مارکتینگ که کانال‌های مختلف دارد، روش‌های گوناگونی دارد.

روش‌های تبلیغات محیطی عبارتند از بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، تبلیغات حمل و نقل، تلویزیون شهری، مبلمان شهری، بروشور، لمپوست بنر، اسپیس بنر و ... .
برای مطالعه بیشتر درباره تبلیغات محیطی و انواع روش‌های آن به لینک زیر مراجعه کنید.

تبلیغات محیطی (OOH) چیست؟ + ۱۷ روش موثر

رزرو بیلبورد در تهران 

در ادامه با برترین بیلبوردهای تهران آشنا می شوید ما تمام سعی خود را کرده ایم که بهترین بیلبوردهای تهران را برای شما مخاطبان عزیزمان فراهم کنیم.

با کلیک بر روی هر یک از بیلبوردهای پایین می توانید اطلاعات دقیق آن ها مانند ابعاد، موقعیت جغرافیایی و ... را مشاهده کنید.

اجاره بیلبورد در اتوبان شیخ فضل الله، پل کابلی برج میلاد، مسیر شمال به جنوب

اجاره بیلبورد در اتوبان شیخ فضل الله، پل کابلی برج میلاد، مسیر جنوب به شمال

اجاره بیلبورد در بزرگراه نیایش، بعد از پل پاکنژاد، میسر شرق به غرب

اجاره بیلبورد در بزرگراه نیایش، حد فاصل پل فرهنگ و سعادت آباد، مسیر شرق به غرب

چرا تبلیغات محیطی در تهران ؟

همانطور که در بالا گفتیم شهر تهران به عنوان شهر صنعتی و پرجمعیت ایران، مناسب ترین شهر برای تبلیغات محیطی کسب‌وکارهاست.
با استفاده از انواع روش‌های تبلیغات محیطی، کسب‌وکارها می‌توانند برند خود را معرفی کنند و در ذهن مخاطب حک شوند. 
نتایج و تاثیر تبلیغات محیطی با تبلیغات دیجیتال به هیج عنوان قابل مقایسه نمی‌باشد.
تبلیغات محیطی نسبت به سایر روش‌های تبلیغات برای مخاطبان قابل اعتمادتر است و به کمک آن می‌تواند برند خود را با ارزش کنید.
ارزشمندی و اعتباری که با تبلیغات محیطی می‌توانید بدست آورید را هیچ‌گاه نمی‌توانید با تبلیغات بنری و کلیکی بدست آورد.

هزینه طراحی بیلبورد در تهران 

تعرفه طراحی بیلبورد تبلیغاتی بسیار متفاوت است و به قیمت ثابتی ندارد.
شما می‌توانید طراحی بیلبورد را خودتان انجام دهید و طرح را در اختیار شرکت مجری تبلیغات قرار دهید یا طراحی بیلبورد را به طراحان گرافیک همان شرکت واگذار کنید که این موضوع کاملا به خواسته و نظر شما بستگی دارد.

هزینه طراحی بیلبورد بر عهده تبلیغ دهنده است یا شرکت تبلیغاتی ؟

این موضوع به قوانین شرکت تبلیغاتی بستگی دارد که هزینه طراحی را مشتری تقبل کند یا شرکت اما در اغلب شرکت این هزینه‌ بر عهده مشتری است و هزینه طراحی بیلبورد جدا از هزینه اجاره بیلبورد می‌باشد.

هزینه چاپ بیلبورد در تهران 

پس از طراحی بیلبورد نوبت به چاپ بیلبورد می‌ رسد که این سوال را پیش می‌آورد که آیا هزینه چاپ بیلبورد بر عهده مشتری است یا شرکت؟
هزینه چاپ بیلبورد مانند طراحی بیلبورد به قوانین شرکت تبلیغ دهنده بستگی دارد که معمولا بر عهده مشتری است.
هزینه چاپ بیلبورد به جنس بنر، اندازه، کیفیت چاپ، دستگاه چاپ، زمان آماده‌ سازی بنر بستگی دارد.

هنگام طراحی بیلبورد به ابعاد و رنگ‌ها توجه کنید و حتما این کار توسط یک فرد با تجربه باشد تا هنگام چاپ بیلبورد به مشکل برنخورید.

هنگام چاپ بیلبورد به جنس بنر توجه کنید زیرا بیلبورد شما قرار است مدت طولانی در مرض شرایط  آب و هوایی گوناگون مانند آفتاب، باران، گرد وغبار و ... قرار گیرد و نباید به آسانی آسیب ببیند.

اجاره بیلبورد اقساطی در تهران 

به دلیل بالا بودن قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی اغلب مدیران کسب و کارها مایلند که هزینه اجاره بیلبورد را به صورتی اقساطی بدهند.

اقساطی بودن هزینه بیلبورد به قوانین و شرایط شرکت ارائه دهنده بستگی دارد.

برخی از شرکت‌ها ممکن است هزینه رزرو بیلبورد را در چند بخش تقسیم کنند و درمقابل نیز شرکت‌هایی هستند که تمام هزینه را به طور کامل و به صورت نقد دریافت می‌کنند.

اجاره بیلبورد در مجتمع تجاری های تهران 

مجتمع تجاری‌های تهران روزانه هزاران نفر را جذب امکانات خود از قبیل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، وسایل بازی و ... می‌کنند. 
مجتمع‌های تجاری به دلیل رفت و آمد فراوانی که دارند یکی از بهترین گزینه‌های تبلیغات هستند. 
اغلب مجتمع‌های تجاری تهران فضایی برای تبلیغات در نظر گرفته‌اند تا کسب و کارها بتوانند برند خود را معرفی کنند.
علاوه بر داخل مجتمع می‌توان بیلبوردهای تبلیغاتی را در خیابان‌ها منتهی به مجتمع که محل رفت و آمد است نصب کرد.
در شهر تهران مجتمع‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان با طراحی یک کمپین تبلیغاتی فوق العاده از بازدیدگنندگان آن‌ها استفاده کرد.
مجتمع‌هایی مانند پالادیوم، پایتخت، گلدیس، مدرن الهیه و ... و خیابان‌ها و میادینی که به این مجتمع‌ها متصل می‌شوند محل مناسبی برای اجاره بیلبورد است.

اجاره بیلبورد در پالادیوم

اجاره بیلبورد در خیابان مقدس اردبیلی، قبل از پالادیوم


اجاره بیلبورد در الهیه، جنب مدرن الهیه 

 

اجاره بیلبورد در میرداماد بعد از مجتمع تجاری پایتخت

 

چگونه یک بیلبورد تبلیغاتی طراحی کنیم ؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه یک بیلبورد تبلیغاتی طراحی کنیم ؟
از چه رنگ و المانی در طراحی بیلبورد استفاده کنیم ؟
چگونه یک بیلبورد تاثیر گذار طراحی کنیم ؟
طراحی بیلبورد در اثرگذاری بر مخاطبان بسیار اهمیت دارد میشه گفت دومین فاکتور مهم در رزرو بیلبوردها، طراحی است.
اولین و مهم ترین فاکتور رزرو بیلبورد انتخاب محل نصب بیلبورد است؛ با انتخاب بهترین بیلبورد در بهترین جای شهر می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

برای طراحی بیلبورد تاثیرگذار باید به قوانین طراحی بیلبورد توجه کنید :

  • شما فقط ۳ ثانیه برای انتقال پیام وقت دارید.
  • تیتر اصلی بیلبورد باید کاملا هدفمند باشد.
  • برای طراحی باید رنگ مناسب انتخاب کنید. روانشناسی رنگ‌ها را دست کم نگیرید.
  • طراحی بیلبورد نباید شلوغ باشد و المان‌ها غیرضروری را حذف کنید.
  • در طراحی بیلبورد معمولی نباشید کمی متفاوت بودن بد نیست.
  • رعایت فضای سفید؛ در طراحی خود حتما فضای آزاد را در نظر بگیرید نیاز نیست تمام سطح بیلبورد نوشته و المان داشته باشد.
  • مخاطب را به انجام عملی دعوت و تشویق کنید.
  • به مخاطب آدرسی دقیق بدهید که بتواند شما را پیدا کند.

انواع بیلبوردهای تبلیغاتی 

بیلبوردها با توجه به ساختار و شکل ظاهری، استفاده و ... به چندین نوع تقسیم می شوند.
برخی از مهم ترین مدل های بیلبوردها که در سطح شهر برای تبلیغات استفاده می شود عبارت اند از :

  • بیلبورد عرشه پل : به بیلبوردهایی گفته می شود که بر روی عرشه پل های عبور خودرو یا پل عابر پیاده نصب می شوند.
  • استرابورد : استرابوردها به صورت عمودی و در اندازه ۳ در ۴ متر هستند که اغلب برای تبلیغات محلی یا اطلاع رسانی استفاده می شوند.
  • بیلبوردهای زمینی : بیلبوردهایی از جنس بتن هستند که روی زمین قرار دارند.
  • لایت باکس : لایت باکس ها نیز نوعی بیلبورد هستند که با وجود لامپ زیبایی و دید بهتری دارند.
  • لمپوست بنر : نوعی از بیلبورد است که بر روی چراغ های شهری نصب می شود و از دو جهت نیز قابل مشاهده است.
  • اسپیس بنر : اسپیس بنرها نیز از خانواده بیلبوردها هستند که بنر تبلیغاتی توسط سازه ای فلزی و مستحکم احاطه می شود و قابل حمل است.

انتخاب هر یک از موارد بالا باید با توجه به منابع مالی، جامعه هدف، استراتژی، نوع کسب و کار و ... باشد تا تبلیغ، نتیجه خارق العاده ای داشته باشد.

قیمت بیلبورد تبلیغاتی 

همانطور که در بالا گفته شد بیلبوردها انواع گوناگونی دارند. هزینه و قیمت اجاره هر یک نیز متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.
بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس نوع آن ها، ابعاد، محل قرارگیری و ... قیمت گذاری می شوند.
برای مثال هزینه یک بیلبورد ۴۸ متری در بزرگراه شهید مدرس با بیلبورد ۱۲ متری در شهید بهشتی یکسان نیست.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی

اگر تصمیم گرفته اید در کمپین تبلیغاتی خود از بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنید به یک مشاور متخصص حوزه تبلیغات محیطی نیاز دارید.
مشاور می تواند در انتخاب بیلبورد، جامعه هدف، طراحی بیلبورد و مواردی تخصصی دیگر به شما کمک کند تا انتخابی صحیح داشته باشید.
اجاره بیلبورد تبلیغاتی می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما سرعت ببخشد و بسیار زودتر از رقبای خود به اهداف معنوی و مالی‌تان دست یابید.
جهت اجاره بیلبورد و اطلاع از نحوه رزرو بیلبوردها می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ ارتباط برقرار کنید.

اجاره بیلبورد در برج میلاد 

یکی از مکان‌های دیدنی تهران برج میلاد است که طرفداران بسیاری دارد؛ به دلیل رفت و آمد و حضور هزاران نفر در این برج برای استفاده از امکانات و مکان‌های تفریحی آن می‌توان گفت که محل مناسبی برای اجاره بیلبورد یا استرابورد (استرابورد چیست را در اینجا بخوانید) است. بیلبوردهای برج میلاد به ۲ بخش تقسیم می‌شوند.

بخش اول بیلبوردهای برج میلاد تابلوهایی هستند که در اطراف برج مانند مسیر ورودی و خروجی، میدان آرش، پل کابلی برج میلاد، بلوار فرهنگ و هنر و ... قرار دارند اما بخش دوم تابلوهای تبلیغاتی هستند که در فضای داخل برج و سالن همایش‌های برج میلاد قرار دارند که به آن‌ها تبلیغات محاطی گفته می‌شود.

جهت اجاره بیلبورد در برج میلاد یا اطراف آن می‌توانید با مجموعه ما که مجری انحصاری تبلیغات محیطی و محاطی برج میلاد است در تماس باشید. 

برای مشاهده تمامی بیلبورد‌های تهران به لینک روبرو مراجعه کنید : لیست بیلبوردهای تهران

03 , آبان, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی