ترندهای تبلیغات محیطی در سال۲۰۲۲

هنگام طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، توجه به ترندهای روز بسیار اهمیت دارد و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود افراد بیشتری جذب شوند و تبلیغات تاثیر مفیدی برای برندها داشته باشند.
روش‌های اجرای تبلیغات محیطی نیز مانند تبلیغات آنلاین به سرعت تغییر می‌کند به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که هنگام طراحی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی خود از ترندهای روز تبلیغات محیطی استفاده کنید.
در ادامه با ۲ ترند تبلیغات محیطی سال ۲۰۲۲ آشنا می‌شوید که بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در تبلیغات خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

داستان سرایی

داستان سرایی

یکی از مهم‌ترین و بااهمیت‌ترین ترندهای سال ۲۰۲۲ در تبلیغات محیطی، داستان سرایی است.
بسیاری از برندها می‌دانند که داشتن یک روایت تاثیرگذار در ایجاد ارتباط با مشتریان بسیار اهمیت دارد و به بازاریابی آن‌‌‌ها کمک می کند.
اما اغلب برندها فقط به رسیدن به هدف اصلی شرکت توجه می‌کنند و داستان سرایی درباره کمپین خود را به‌ طور کامل فراموش می‌کنند.
توجه داشته باشید که با ورود محصولات جدید به بازار و تغییرات سریعی که در هر حوزه‌ی کاری رخ می‌دهد، کسب و کارها باید توجه بیشتری به نحوه مدیریت داستان سرایی خود داشته باشند و نسبت به آن بی توجه نباشند.
هر برندی خواهان این است که توسط تمامی مخاطبان خود شناخته شود و در ذهن آن‌ها باقی بماند که به کمک داستان سرایی می‌تواند به این هدف برسد.
نکته مهم این است که داستان‌هایی که برندها می گویند باید مخاطبان خود را وادار کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و  درباره کمپین بازاریابی سر و صدا ایجاد کنند تا در ذهن مردم هک شوند.
یکی از مزیت‌های داستان سرایی، ایجاد آگاهی از برند است که برای موفقیت هر کسب و کاری بسیار ارزشمند و حیاتی است. 
تبلیغات محیطی (OOH) نقش مهمی در روند داستان سرایی‌های برندها دارد؛ کسب و کارها باید ابتدا بخشی از داستان خود را در طی یک محدوده زمانی به کمک روش‌های تبلیغات محیطی ارائه دهند و مخاطب را مشتاق کنند به دانستن ادامه داستان؛ به طوری که افراد در اینترنت به دنبال ادامه داستان باشند یا همیشه چشم‌هایشان روی بیلبوردها دنبال ادامه داستان برند باشد.
به این ترتیب زمانی که ادامه داستان تکمیل شود افراد بیشتری به آن بیلبوردهای تبلیغاتی توجه می‌کنند تا حس کنجکاوی آن‌ها رفع شود.
اغلب روند داستان‌ها به این صورت است که مشکلی وجود دارد که کسب و کار با خدماتی که ارائه می‌دهد، قهرمان داستان است و مشکل را حل می‌کند.
بازاریابان خبره براین باورند که مخاطب ابتدا باید با داستان شما ارتباط برقرار کند تا بتواند به کسب و کار شما اعتماد کند با شما تعامل داشته باشد.
با توجه به گفته‌های بالا، سعی کنید در اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی خود از داستان سرایی استفاده کنید تا بیشترین بازده را داشته باشید.

تبلیغات متنوع و چندگانه 

تبلیغات متنوع و چندگانه 

در گذشته تبلیغات محیطی فقط بیلبوردهای جاده‌ها و بزرگراه‌ها بود اما در حال حاضر تبلیغات محیطی بسیار گسترده شده است و روش‌های مختلفی دارد.

یکی از ترندهای سال ۲۰۲۲ در تبلیغات محیطی استفاده از تبلیغات چندگانه ( Multi Advertising ) است.
در این روش باید در اجرای تبلیغات خود از انواع تبلیغات محیطی کمک بگیرید.
با توجه به کمپین تبلیغاتی که طراحی کردید می‌توانید از انواع روش‌های تبلیغات محیطی مانند بیلبوردهای شهری، لمپوست بنرها، تلویزیون‌های شهری، اسپیس بنرها، دیوارنگاری‌ها، بیلبوردها و سازه‌های بادی، استرابورد، لایت باکس تبلیغاتی و ... استفاده کنید.
در ترند تبلیغات چندگانه، برندها از تمامی روش‌ها برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند و فقط به یک بیلبورد در یک خیابان بسنده نمی‌کنند.
با استفاده از این روش تبلیغات شما در خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، فروشگاه‌ها و در هرمکانی به غیر از خانه در دید مخاطبین قرار می‌گیرد و به این صورت به طور ناخواسته در ذهن مخاطب نقش می‌بندید و با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

با به کارگیری این دو ترند برتر تبلیغات محیطی می‌توانید بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی خود را چندین برابر کنید.

اگر هنوز نمی‌دانید چگونه باید بیلبورد خود را طراحی کنید و کدام بیلبورد تبلیغاتی را انتخاب کنید؛ تیم مشاوره ما می‌توانید در این امر به شما کمک کند و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد کسب و کار شما، بهترین طراحی و مناسب‌ترین بیلبورد را برای شما فراهم کنند. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما از طریق سامانه درخواست مشاوره یا شماره تلفن‌های ما در تماس باشید.

همچنین می‌توانید در لینک روبرو بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر سرویس‌های ما را مشاهده کنید : اجاره بیلبورد تبلیغاتی 
 

06 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی