مهم‌ترین عناصر یک بیلبورد تبلیغاتی

سفارش یک یا چند بیلبورد تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر برای معرفی برند، ساده‌ترین و البته پربازده‌ترین روش تبلیغات است.
در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توان قدرت تبلیغات آنلاین را نادیده گرفت اما تبلیغات محیطی از گذشته تا به امروز قدرت خود را حفظ کرده‌اند و همیشه برای صاحبان خود موثر بوده‌اند.
با توجه به تغییرات روزانه و سریع مارکتینگ تبلیغات، بازاریابان این حوزه باید خود را با این شرایط وقف بدهند و از عرصه تبلیغات بروز عقب نمانند و همچنین باید به مهم‌ترین فاکتور تبلیغات که مصرف کنندگان هستند توجه کنند و بر اساس نیاز و خواسته‌های آن‌ها حرکت کنند.
اجراکنندگان تبلیغات محیطی با شناسایی پرسونای مخاطب می‌توانند به آسانی کمپین تبلیغاتی را برای برند طراحی کنند که حداکثر بازدهی را داشته باشد و نام برند در ذهن مردم برای همیشه نقش ببندد.
یک بیلبورد تبلیغاتی خوب می‌تواند مخاطبان شما را افزایش دهد و حتی آن‌ها را ترغیب کند که در شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو به دنبال شما باشند و همچنین می‌تواند برای شما اعتبار و اعتماد به ارمغان آورد تا از نتایج آن لذت ببرید.
یکی از ویژگی‌های تبلیغات محیطی، انتقال سریع پیام است؛ در طی چند ثانیه یا حداکثر ۳۰ ثانیه باید با المان‌های طراحی شده پیام خود را به مخاطب برسانید.
در این مطلب با ۴ عنصری که حتما باید در طراحی بیلبورد تبلیغاتی به‌کار گرفته‌شود تا توجه مخاطب جذب و بر او تاثیر بگذارد؛ آشنا می‌شوید.

۱- معمولی نباشید

یک بیلبورد معمولی که فقط برند را معرفی می‌کند به هیچ عنوان برای مخاطب جذاب نیست.
باید در طراحی بیلبورد عکس یا متنی داشته باشید که مخاطب را جذب کند و برای او جالب و تعجب برانگیز باشد.
به کمک داستان سرایی و کمی خلاقیت می‌توانید متنی کوتاه و تعجب برانگیز بنویسید تا مخاطب چند لحظه روی تبلیغ شما مکث کند و حتی برای دانستن اطلاعات کافی دنبال شما باشد.
می‌توان از عکس‌ها خاص، طراحی‌های عجیب، جملات کنایه دار و ... استفاده کرد که این کار را بهتر است با توجه به پرسونای برند صورت گیرد؛ پس تمام تلاش خود را کنید که معمولی نباشید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران

۲- رعایت فضای سفید

یک ضرب المثل قدیمی می‌گوید سکوت گویا همه چیز است.
از فضای سفید و خالی جهت افزایش تاثیر پیام تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد و نیاز نیست در طراحی خود از المان‌های مختلف استفاده کنید و طراحی را شلوغ کنید.
در بیلبوردهایی که از مطالب و عکس‌های زیاد استفاده می‌شود، مخاطب در زمان کوتاهی که دارد نمی‌تواند به تمام مطالب توجه کند و پیام اصلی تبلیغ را دریافت کند.

۳- پیام‌ کوتاه و مؤثر

علاوه بر شوکی که باید با متن و عکس به مخاطب دهید، باید یک پیام برای مخاطب داشته باشید که کوتاه باشد و مهم‌تر از آن بتواند روی مخاطب تاثیر بگذارد.
طراحی یک بیلبورد باید به گونه‌ای باشد پیام در اوج سادگی به مخاطب برسد و مخاطب ترغیب شود که عملی انجام دهد و به دنبال برند و اطلاعات بیشتر باشد.
فراموش نکنید که در یک کمپین تبلیغاتی تمام تلاش گروه باید بر این باشد که پیام یا شعاری تاثیرگذار طراحی شود.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران

۴- فراخوان برای اقدام

آخرین بخش از عناصر حیاتی یک بیلبورد تبلیغاتی ، یک فراخوان قدرتمند برای اقدام و عملی مشخص است. 
بسیاری از تبلیغات این بخش را نادیده می گیرند، فراخوان اقدام در واقع مشتریان را وادار به انجام یک عمل سودآور برای کسب و کار می‌کند.
می‌توان در تابلوهای تبلیغاتی مخاطبین را دعوت به ثبت نام در سایت، انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی، ارسال ایمیل، خرید، بازدید از یک مکان و ... کرد که برای صاحب برند نتیجه‌ای سودآور و مثبت داشته‌باشد.
در واقع می‌توان گفت نتیجه تبلیغات شما در اقدامات مخاطبین پس از مشاهده بیلبورد است پس چه بهتر که شما به یک فراخوان، این فاکتور را افزایش دهید. 
 

اگر شما می‌خواهید به یک برند درخشان تبدیل شوید یکی از مهم‌ترین شتاب دهنده‌های این راه استفاده از تبلیغات بیلبوردی است که مشاورین متخصص و با تجربه ما در این راه همراه شما هستند.
در لینک روبرو می‌توانید بیلبوردهای تبلیغاتی تهران، نمایشگاه بین المللی، جزیره کیش و فرودگاه کیش را مشاهده کنید و در صورت نیاز به مشورت با ما در تماس باشید. برترین بیلبوردهای تبلیغاتی 

15 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی