چرا از تبلیغات محیطی استفاده کنیم ؟

تبلیغات محیطی ( اجاره بیلبورد ، لمپوست بنر و ... ) در انواع تبلیغات قدمت دارد و اثربخشی آن با وجود رسانه‌های دیجیتال از بین نرفته بلکه ادغام تبلیغات بیلبوردی با فضای دیجیتال توانسته تاثیرات خارق‌العاده‌ای را برای برندها فراهم کند. 
از بیلبوردهای تبلیغاتی برای افرادی که در فضایی قرار می‌گیرند که نمی‌توان سایر اشکال و روش‌های تبلیغات را به آن‌ها عرضه کرد، استفاده می‌شود مانند زمانی که افراد در حال رانندگی هستند.
البته با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از تبلیغات چاپی مانند بروشورها و مجلات و حتی تماشای تلویزیون بسیار کاهش یافته است؛به همین دلیل، یک بیلبورد می‌تواند راهی بسیار موثر برای دستیابی به مخاطبان جدید باشد و توجه افرادی که در حال عبور هستند را به تبلیغ کسب و کار شما جلب کند.
تبلیغات محیطی به شما کمک می‌کنند در زمانی که سایر رسانه‌های تبلیغاتی نمی‌توانند توجه افراد را جلب کنند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ شما به آسانی بتوانید تمام نگاه‌ها را جذب بیلبورد تبلیغاتی خود کنید.
براساس تحقیقات انجام شده در حوزه تبلیغات، از تبلیغات محیطی برای انواع کسب و کارها مانند رستوران‌ها، خرده‌فروشی، کسب ‌و کارهای سرگرمی، شرکت‌ها، خیریه‌ها، گالری داران، کسب و کارهای آنلاین، وکلا و ... می‌توان استفاده کرد و اجاره بیلبورد می‌تواند راهی مؤثر برای هدایت مشتریان احتمالی به سمت کسب‌وکار شما باشد. 
شاید تصور کنید که تبلیغات محیطی برای برندهای بزرگ و قدیمی قابل استفاده و تاثیرگذار است اما برای برندهای جدید و کسب و کارهای نوپا و کوچک هم می‌توان از این نوع تبلیغات بهره برد که باید در این راه از یک استراتژی مناسب پیروی کرد. 

تبلیغات محیطی هدفمند جغرافیایی

چرا از تبلیغات محیطی استفاده کنیم ؟

یکی از ویژگی‌های مهم تبلیغات محیطی، انتخاب جامعه هدف بر اساس جغرافیا است. 
با توجه به استراتژی‌ای که برای تبلیغ خود تدوین و جامعه هدفی که انتخاب کردید می‌توانید محل قرارگیری بیلبورد خود را انتخاب کنید تا تبلیغ شما در دسترس افراد کثیری از جامعه هدف‌تان قرار گیرد.
برای مثال در منطقه‌ای که ورزشی محسوب می‌شود و ورزشکاران رفت و آمد دارند، محل مناسبی برای تبلیغ محصولات ورزشی است.
همچنین به کمک تبلیغات محیطی می‌توانید تعیین کنید که به طور میانگین چند نفر تبلیغات شما را ببینند؛ اگر یک بیلبورد در اتوبان‌های تهران سفارش دهید تعداد افراد بیشتری تبلیغ شما را می‌بینند به آسانی می‌توانید به اهداف برندینگ خود برسید اما اگر یک بیلبورد در یک محل کوچک داشته‌باشید مخاطبان شما به افرادی که در آن محل زندگی می‌کنند محدود می شود.
به این موضوع توجه داشته باشید که محل قرارگیری بیلبوردها و تنوع قیمت آن‌ها به شما کمک می‌کند که تبلیغی متناسب با بودجه مالی خود داشته باشید؛ اگر ابتدای راه هستید و نمی‌خواهید ریسک کنید می‌توانید تبلیغات خود را از بیلبوردهایی که در محله‌های کوچک قرار دارند شروع کنید و پس از گذشت زمان تابلوهای تبلیغاتی خود را به مناطق شلوغ و پرازدحام شهر انتقال دهید تا نتایجی خارق العاده و استثنایی را برای برندتان به ارمغان آورید.

نتیجه 

تبلیغات محیطی می‌تواند برای تمامی کسب و کارها مفید باشد اما باید با تحقیقات و اطلاعات کافی صورت گیرد که در این راه بهتر است از کمک یک شرکت یا شخص استفاده کنید تا بیشترین بازده و بازگشت سرمایه را داشته باشید.

13 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی