۴ آمار بین‌المللی تبلیغات محیطی در سال ۲۰۲۲

همیشه درباره‌ی مزایای تبلیغات محیطی و نتایجی که برای کسب و کار به همراه دارد گفته‌ایم و شاید شما فکر کنید که گفته‌های ما جانبدارانه است به همین دلیل می‌خواهیم با مدرک به شما ثابت کنیم که استفاده از این روش تبلیغاتی چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند.

در این مقاله با ۴ آمار جهانی و تعجب برانگیز تبلیغات محیطی آشنا می‌شوید که نشان می‌دهد این رسانه چقدر می‌تواند موثر باشد البته آمارها برای تمامی روش‌های تبلیغات محیطی صدق می‌کنند و فقط مختص بیلبوردها نمی‌باشد.

۱- تبلیغات محیطی به افزایش ۱۵ درصدی نرخ کلیک (CTR) موبایل کمک می‌کند.

همانطور که می‌دانید تبلیغات آنلاین موثر هستند زیرا ما دائماً از تلفن‌هایمان استفاده می‌کنیم؛ اما زمانی که شما یک بیلبورد می‌بینید که دقیقا همان متن تبلیغ آنلاین یا پیامی مشابه آن را داشته باشد، بیشتر جذب آن می‌شوید و بر شما تاثیر بیشتری دارد.
وقتی بیلبوردها در یک استراتژی بازاریابی چند کاناله گنجانده می‌شوند، کاربران به طور متوسط ۱۵٪ بیشتر روی تبلیغات موبایل کلیک می‌کنند. 
این امر به‌ویژه زمانی صادق است که تبلیغات آنلاین دارای هدف‌گذاری جغرافیایی هستند یعنی تبلیغات آنلاین شما فقط به کاربران منطقه یا شهری که شما انتخاب کرده‌اید نشان داده می‌شود و در راستای این هدف گذاری بلیبورد‌های تبلیغاتی نیز فقط در همان منطقه نصب می‌شوند تا بر جامعه افراد انتخاب شده حداکثر تاثیر را بگذارند.
نرخ کلیک برای بازاریابان آنلاین اهمیت بالایی دارد به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنند به کمک انواع کانال‌های تبلیغاتی آن را افزایش دهند.
با توجه به این موضوع افزایش ۱۵ درصدی نرخ کلیک به کمک تبلیغات محیطی، عدد کوچک و قابل چشم پوشی نیست.

تبلیغات محیطی در سال ۲۰۲۲

۲- ۴۶ ٪ از مصرف‌کنندگان پس از دیدن تبلیغات محیطی نام برند یا محصول را در گوگل جستجو می‌کنند.

طبق نظرسنجی Nielsen's Ads Driving Activity، تقریباً از هر ۲ بزرگسال، یک نفر به صورت آنلاین محصول یا برندی را که روی بیلبورد یا سایر روش‌های تبلیغات محیطی دیده است را در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کند.

۳- تبلیغات محیطی به طور متوسط ۴۹۷٪ بازگشت سرمایه (ROI) ایجاد می‌کنند.

تنها به کمک تبلیغات محیطی صحیح می‌توانید بازگشت سرمایه ۴۹۷ درصدی داشته باشید 
تبلیغات محیطی علاوه بر افزایش خرید از شما به سایر روش‌های تبلیغاتی نیز کمک و آن‌ها را تقویت می‌کنند.
در تبلیغات محیطی به ازای هر یک دلار یا هر هزارتومانی که سرمایه گذاری می‌کنید، ۵.۹۷ دلار یا نزدیک به ۶ هزارتومان سود دریافت خواهید کرد که این مقدار أصلا قابل چشم پوشی نیست.

۴- بیلبوردهای تبلیغاتی ۸۰٪ ارزان تر از تبلیغات تلویزیونی هستند.

دسترسی به تبلیغات تلویزیونی بسیار آسان‌تر است، تعداد افراد بیشتری آن را می‌بینند و به علت استفاده از ویدیو در تبلیغات تلویزیونی، انتقال پیام و تاثیر آن آسان‌تر بیشتر و بیشتر است اما همچنان مانند گذشته این نوع تبلیغ بسیار گران هستند.
با افزایش کانال‌های تبلیغاتی و تاثیرات آن‌ها، تبلیغات تلویزیونی همانند گذشته پرهزینه هستند و نسبت به تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها و حتی بیلبوردهای دیجیتال یا تلویزیون‌های شهری ۸۰٪ هزینه‌ی بیشتری برای کسب و کارها دارند.
با توجه به این درصد به کمک تبلیغات محیطی (البته اجرای صحیح آن) می‌توانید راهی مقرون به صرفه و تاثیرگذار برای انتشار پیام تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

بیلبوردهای تبلیغاتی 

با توجه به داده‌های بالا با جرئت می‌توان گفت تبلیغات محیطی مهم‌ترین روش تبلیغاتی است که باید حتما در استراتژی‌های بازاریابی خود از آن استفاده کنید؛ تیم مشاوره ما در این راه همراه شماست و می‌توانید با استفاده از سامانه درخواست مشاوره یا شماره تماس‌ها با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده بیلبوردهای تبلیغاتی و نمونه‌کارهای ما به لینک روبرو مراجعه فرمایید : رزرو بیلبورد 
 

20 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی