۶ آمار تعجب برانگیز بیلبوردهای تبلیغاتی

بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین و پربازده ترین روش‌های تبلیغات هستند که علاوه بر افزایش فروش یک کسب و کار به برندسازی و آگاهی از برند کمک می‌کنند.
در مقالات گذشته درباره مزایا و معایب تبلیغات محیطی صحبت کردیم، در این مقاله می خواهیم ۶ آمار جهانی و مهم درباره تبلیغات بیلبوردی یا همان تبلیغات محیطی را شرح دهیم.

۱- ۵۶ ٪ از افراد درباره یک بیلبورد جذاب و جالب با دیگران صحبت می‌کنند.

"آن بیلبورد را می بینید، چقدر جالب و با نمک است ؟"
این نوع مکالمات در مورد بیلبوردهای جذاب و چشم نواز همیشه اتفاق می‌افتد.
طبق مطالعات، بیش از نیمی از افرادی که بیلبوردهای خاص را می‌بینند درباره آن با دیگران صحبت می‌کنند و حتی در گوگل به دنبال عکس بیلبورد می‌گردند تا آن را به بقیه نشان دهند در اصطلاح می توان گفت بازاریابی دهان به دهان نیز صورت می‌گیرد.

۲- تبلیغات محیطی دومین رسانه تبلیغاتی با رشد سریع در جهان است.

هر سال، کسب‌وکارهای بیشتری به ارزش تبلیغات محیطی پی می‌برند به همین دلیل است که در دهه گذشته، این رسانه دومین نرخ رشد بالا را در تمام رسانه‌های تبلیغاتی داشته است.
تبلیغات، مسابقه محبوبیت است و شما در این مسابقه باید از روشی که شما را سریع‌تر به خط پایان می‌رساند بهره گیرید.

 اجاره بیلبورد در تهران

۳- ۶۶ ٪ از افراد بالای ۱۶ سال پس از مشاهده بیلبورد تبلیغاتی از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند.

بیلبوردهای تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای اقدامات آنلاین هستند زیرا افراد پس از دیدن بیلبورد اطلاعات زیادی نمی توانند از برند با محصول داشته باشند به همین دلیل نام برند یا محصول را در گوگل سرچ می‌کنند تا اطلاعاتی که نیاز دارند را به طور کامل دریافت کنند.
گوگل کردن چیزی، بازدید از یک وب‌سایت، کلیک کردن بر روی آگهی، پست کردن در رسانه‌های اجتماعی، مشاهده یک ویدیو و ... اقداماتی است که افراد پس از دیدن بیلبورد تبلیغاتی انجام می دهند البته لازم به ذکر است که محتوای بیلبورد باید به گونه‌ای باشد که شخص را به انجام کاری ترغیب کند و هر بیلبورد توانایی این کار را ندارد.

۴- ۲۰ ٪ از خریداران در ماشین خود پس از دیدن بیلبوردها تصمیم به خرید می‌گیرند.

آیا تا به حال شده تبلیغی در جاده دیده باشید که باعث شود تصمیم بگیرید برای خرید آن به اولین فروشگاه بروید؟
طبق مطالعه  Arbitron In-Car Study، تقریباً از هر ۵ مشتری، ۲ نفر در حالی که در ماشین خود هستند، تصمیم به خرید می‌گیرند و دلیل آن اغلب، دیدن یک تبلیغ در هنگام رانندگی است مانند یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب.

هنگامی که یک تبلیغ توجه مردم را به خود جلب می‌کند، باعث می‌شود که آن‌ها علاوه بر هر کاری که برای خرید یا انجام آن برنامه ریزی کرده‌اند، به صورت ناگهانی محصول آن برند را نیز  در لیست خرید خود قرار دهند.
البته این روش ترغیب به خرید فقط مختص به رستوران‌ها یا خرده فروشی‌ها نیست بلکه بیلبوردها می‌توانند کارهای مهمی را که به تعویق افتاده‌اند را به مردم یادآوری کنند، مانند مراجعه به دندانپزشک یا پرداخت مالیات.

۵- تنها ۷٪ از مشتریان با میل خود روی یک تبلیغ آنلاین کلیک می‌کنند.

طبق تحقیقات تنها ۷ ٪ از افراد با میل و نظر خود روی تبلیغات آنلاین کلیک می‌کنند و آن را مفید می‌دانند زیرا به علت استفاده زیاد از این تبلیغات، کاربران از دیدن آن‌ها خسته شده‌اند و براین باورند که اکثر این تبلیغات مفید نیستند و برای آن‌ها سودی ندارند.
از هر ۶ کاربری که کلیک می‌کنید فقط ۱ نفر این کار را با رغبت انجام داده و به نظر او تبلیغ مفید و جذاب بوده است.

در مقابل، ۳۴ ٪  از کاربران گفته‌اند که کلیک آن‌ها تصادفی بوده و ۱۵٪ که فریب تبلیغ را خورده‌اند.

اما در بیلبوردها طبیعتاً این مشکلات وجود ندارد و تمامی افراد حاضر در نزدیکی بیلبورد آن را می‌بینند و به آن توجه می‌کنند.

 اجاره بیلبورد در تهران

۶- مصرف کنندگان به تبلیغات بیلبوردی به طور متوسط ۴۶٪ بیشتر از تبلیغات آنلاین اعتماد دارند.

تبلیغات به اعتماد بستگی دارد. هر چه مشتریان بیشتر به برند شما اعتماد کنند، احتمال بیشتری برای تعامل با شما خواهند داشت.
اما این اعتماد در مورد خود رسانه‌های تبلیغاتی نیز صدق می‌کند و بیلبوردها در مقایسه با کانال‌های تبلیغات آنلاین ۴۶٪ بیشتر از اعتماد مصرف کنندگان برخوردار هستند.

همانطور که این آمارها نشان می‌دهد، تبلیغات بیلبوردی نسبت به سایر کانال‌های تبلیغاتی سودآورتر هستند و به تقویت تبلیغات آنلاین نیز کمک می‌کنند که با ادغام این دو روش می‌توانید نتایج ایده‌آلی را برای برندتان به ارمغان آورید؛ توجه داشته باشید که برای شروع تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی نیاز به مشورت با یک تیم متخصص دارید که بهترین گزینه، برای برند شما انتخاب شود.

تیم مشاوره متخصص معرفان با ۲۰ سال سابقه درخشان در این راه همراه شماست؛ جهت دریافت مشاوره از طریق سامانه درخواست مشاوره یا شماره تلفن با ما در تماس باشید.

 

22 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی