سفارش طراحی سایت

تاریخ 11 آذر 1402
نویسنده معرفان
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

سفارش طراحی سایت اولین قدم حضور شما در فضای دیجیتال است که زمینه رشد و پیشرفت کسب و کار شما را فراهم می‌کند. در ادامه با مراحل طراحی سایت و سفارش سایت، خدماتی که دریافت می‌کنید و مزایایی که طراحی سایت برای شما به ارمغان می‌آورد آشنا خواهید شد.

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان آماده همکاری با مدیران کسب و کارهای مختلف است وبسایت شما را به خوبی طراحی کند و به فروش برساند. انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری، وبلاگی، پزشکی، نوبت دهی آنلاین و .. توسط متخصصین حرفه‌ای ما براساس نیاز و سلیقه شما طراحی و پیاده سازی خواهد شد.

امروزه استفاده از سایت پر کاربردترین و به روزترین سیستم برای رشد کسب و کارها و برندها است که با وجود یک سایت حرفه‌ای می‌توان افزایش فروش و برندسازی را به خوبی تجربه کرد. 

با طراحی وبسایت مشتریان کسب و کارها به شدت افزایش خواهند یافت و تعداد فروش نیز بر همین اساس رشد خواهد کرد و مشتریان شما دیگر به یک شهر محدود نمی‌شود و افراد از سراسر کشور می‌توانند به شما دسترسی داشته و از خدمات و محصولات‌تان استفاده کنند. 

در حال حاضر بهترین فضا برای فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان استفاده از فضای وبسایت است زیرا روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد در گوگل به دنبال خرید محصول و دریافت خدمات مورد نظرشان هستند.
اگر برای شرکت، ارگان، سازمان، کسب و کار و ادارات نیاز به طراحی سایت دارید باید دقت داشته باشید تا سایت خود را بر اساس سلیقه و نیازهای مشتریان‌تان راه اندازی کنید. 

برای هر کسب و کاری نیاز است که یک سایت با خصوصیات و ویژگی‌های خاص طراحی نمود تا نیازهای مشتریان هر کسب و کاری به خوبی پاسخ داده شود. برای طراحی وبسایت از دو روش طراحی سایت اختصاصی (کدنویسی) و طراحی سایت وردپرسی استفاده نمود که برای انتخاب این موضوع می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای داشتن یک سایت قوی و حرفه‌ای باید تمامی اصول و فنون طراحی سایت را پیاده سازی کرد که نیاز به یک طراح سایت متخصص حس می‌شود. سفارش هر نوعی از سایت، چه سایت اختصاصی و چه سایت وردپرسی با بالاترین کیفیت و زیباترین دیزاین در مجموعه معرفان امکان پذیر است و مدیران کسب و کارها می‌توانند با خیالی راحت و آسوده طراحی سایت خود را به ما بسپارند. 

قیمت سفارش طراحی سایت

قیمت سفارش طراحی سایت

قیمت سفارش طراحی سایت ثابت نیست و بر اساس بسیاری از پارامترها متغیر است که برای اطلاع دقیق از تعرفه طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا کارشناسان مجموعه پس از توضیحات لازم درباره امکانات و ویژگی‌های سایت، هزینه طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی را خدمت شما اعلام کنند.

قیمت ساخت و راه اندازی سایت بر اساس نوع سایت مانند فروشگاهی، شرکتی، خبری، پزشکی و شخصی متفاوت است. همچنین هزینه راه اندازی سایت وردپرسی یا اختصاصی (کدنویسی) نیز با یکدیگر تفاوت دارد و معمولا سایت‌های وردپرسی هزینه کمتری برای راه اندازی لازم دارند. سایت‌های اختصاصی به دلیل نیاز به یک متخصص برنامه نویس برای کد نویسی آن و صرف زمان بیشتر نسبت به سایت وردپرسی هزینه بیشتری لازم دارند.

انواع خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

برخی از خدمات طراحی سایت برای انواع سایت‌‌های فروشگاهی، خبری، پزشکی، شرکتی و شخصی یکسان است اما برخی از خدماتی که ارائه می‌شود مختص نوع وبسایت است که در ادامه با برخی از خدمات طراحی سایت آشنا خواهید شد.

  • نصب افزونه‌های لازم: برای طراحی سایت لازم است تا طراح سایت افزونه و پلاگین کاربردی و موثر را برای سایت نصب نماید. با نصب افزونه‌های ضروری و کاربردی برای پیش بردن سایت بر اساس نیازهای ضروری کارفرما باعث می‌شود تا یک سایت با امکانات ویژه را در اختیار داشته باشید و در هر بخش از سایت امکانات مرتبط با آن را در اختیار مشتریان سایت قرار دهید تا مشتری به راحتی بتواند با سایت حرفه‌ای شما ارتباط برقرار نماید. البته در سایت‌ های اختصاصی تمام امکانات لازم کد نویسی می‌شود.
  • طراحی قالب سایت: برای راه اندازی و ساخت سایت حرفه‌ای بهتر است که از قالب‌های آماده استفاده نشود و قالب سایت به صورت اختصاصی طراحی شود تا یک سایت با امکانات زیاد در اختیار شما قرار گیرد. طراحی اختصاصی قالب سایت در افزایش سرعت سایت و خاص بودن وبسایت شما موثر است.
  • امنیت: وظیفه تامین امنیت سایت بر عهده طراح سایت است زیرا طراح باید از همان ابتدا به فکرامنیت سایت مشتری باشد و افزونه‌های مرتبط با امنیت را نصب و تنظیمات آن را اعمال نماید و در وبسایت های اختصاصی نیز باید با نوشتن کدهای لازم امنیت را فراهم کند.
  • رفع باگ: طراح سایت در هنگام طراحی وبسایت اگر با باگ مواجه شود باید جهت رفع آن اقدام نماید. همچنین اکثر طراحان سایت در قرارداد طراحی که با کارفرما منعقد می‌کنند تا چندین ماه را به عنوان پشتیبان سایت فعالیت خواهند کرد تا در صورت بروز مشکل و برخورد باگ برای سایت جهت رفع آن اقدام نمایند.
  • بکاپ گیری و انتقال اطلاعات: پس از راه اندازی سایت لازم است تا از سایت بکاپ تهیه شود تا در صورت وجود مشکل از بکاپ تهیه شده استفاده شود و سایت به حالت اولیه بازگردد. انتقال اولیه اطلاعات به سایت نیز توسط طراح انجام می‌شود.

مزایای طراحی سایت با معرفان

معرفان یک مجموعه معتبر و با سابقه است که فعالیت چندین ساله در حوزه طراحی سایت، برنامه نویسی، سئو، تولید محتوا و... دارد که می‌توانید با تکیه به تجربه و نیروهای متخصص بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.
جهت سفارش طراحی سایت خود می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید در ادامه به مزایای طراحی سایت با معرفان خواهیم پرداخت.

  • مشاوره رایگان 
  • ارائه استراتژی جهت رشد برند
  • بررسی دقیق نظرات کارفرمایان برای انجام طراحی سایت
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر رقبا
  • ضمانت اجرای کیفیت به کارفرما 
  • امکان دریافت پشتیبانی برای وبسایت
  • تکمیل پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • طراحی رابط کاربری اختصاصی
  • طراحی وبسایت با سرعت بسیار عالی
  • امکان استفاده از سایر خدمات معرفان مانند سئو، تولید محتوا متنی و تصویری
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه برای مشاوره اولیه جهت راه اندازی سایت

خدمات طراحی سایت معرفان

مجموعه ما تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ اعم از طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت وردپرسی، پشتیبانی سایت، سئو سایت، تولید محتوای متنی، تولید محتوای صوتی و تصویری، عکس برداری و فیلم برداری، ادیت ویدیو و موشن گرافی و ... را با یک تیم حرفه‌ای و مجرب برای شما مدیران کسب و کارها فراهم کرده‌است تا بتوانید در به آسانی تمام خدمات را با کیفیت عالی دریافت کنید و نگران پیشرفت برند خود نباشید.

برخی از خدمات طراحی سایت ما عبارتند از:

  1. طراحی از صفر تا صد سایت وردپرسی
  2. طراحی از صفر تا صد سایت اختصاصی (کدنویسی)
  3. طراحی و ترجمه سایت چند زبانه
  4. آماده سازی از صفر تا صد محتوای یونیک و سئو شده بر اساس کلمات کلیدی سود آور
  5. طراحی انواع سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی، پزشکی، شخصی و...
  6. راه اندازی گوگل سرچ کنسول و آنالیتیکس
  7. خدمات سئو کلاه سفید
  8. رفع عیوب سایت وردپرسی و اختصاصی
  9. بهینه سازی کدهای اضافی سایت‌های اختصاصی
  10. بهبود سرعت سایت
  11. بهبود امنیت سایت
  12.  طراحی رابط کاربری اختصاصی 
  13.  بارگزاری محصول و ورود اطلاعات سایت

مراحل راه اندازی سایت

مراحل راه اندازی سایت به ترتیب موارد زیر خواهد بود که هر کدام از این مراحل لازمه یک سایت حرفه‌ای هستند. تمامی مراحل طراحی و راه اندازی سایت با هماهنگی کارفرما پیش می‌رود و کارفرما از تمامی مراحل طراحی سایت مطلع خواهد شد تا در صورت نیاز به تغییر، طرح مدنظر کارفرما اجرایی شود. 
در ادامه بطور کلی با مراحل راه اندازی سایت آشنا خواهید شد.

  • بررسی فاکتورهای اولیه برای راه اندازی سایت مدنظر بر اساس حوزه فعالیت و نیاز مشتری
  • انتخاب روش طراحی سایت براساس نیاز مشتری (وردپرس یا اختصاصی)
  • خرید هاست و دامنه و ست کردن آن‌ها
  • طراحی طرح اولیه سایت و تائید کارفرما
  • طراحی ظاهر سایت
  • انجام فعالیت‌های مربوط به پنل کاربری 
  • تنظیمات بخش‌های مختلف سایت 
  • جلسه با کارفرما جهت بررسی سایت

سفارش طراحی سایت در تهران

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان ارائه دهنده‌ی خدمات طراحی سایت حرفه‌ای در حوزه‌های گوناگون اعم از وکالت، پزشکی، خدماتی، فروشگاهی و ... به صورت اختصاصی و وردپرسی است که می‌توانید جهت ثبت سفارش سایت حرفه ای با ما در تماس باشید.

تخصص ما در حوزه طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی، سئو سایت، تولید محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، فیلم برداری و ساخت تیزر است و به شما کمک می‌کنیم کسب‌وکارتان در فضای آنلاین مانند ستاره‌ای بدرخشد و از رقبای خود پیشی بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره با شماره تلفن 02188704000 تماس حاصل فرمایید.