طراحی سایت روانشناسی

تاریخ 02 دی 1402
نویسنده معرفان
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت روانشناسی یک فرآیند مهم است که باید با دقت انجام شود. یک سایت روانشناسی باید به گونه‌ای طراحی شود که بتواند اعتماد و اطمینان بازدیدکنندگان را جلب کند و اطلاعات مفیدی در مورد خدمات روانشناسی ارائه دهد. 

با پیشرفت تکنولوژی نیاز افراد به انجام امور روزمره خود به صورت اینترنتی بیشتر شده است به طوری که با وجود یک سایت برای روانشناسی می‌توان تمامی خدمات مرتبط با این حوزه را به صورت آنلاین دریافت نمود. 

اکثر برندها و کسب و کارهای معتبر از یک وبسایت حرفه‌ای برخوردار هستند طوری که راه اندازی وبسایت امروزه نشان دهنده اعتبار بالای آن تجارت است. با این روش می‌توان مخاطبان هدف بسیار زیادی را جذب نمود و مسیر رشد را تسریع نمود. حوزه روانشناسی جز آن دسته از تجارت‌هایی است که با وجود یک سایت حرفه‌ای می‌شود پشتیبانی فوق العاده‌ای را برای کاربران ایجاد نمود و رضایت مشتریان را تا حد زیادی افزایش داد. 

طراحی سایت برای تمامی کسب و کارها امکان پذیر است اما طراحی سایت روانشناسی باید دارای ویژگی خاص مرتبط با این فعالیت باشد تا کاربران بتوانند ارتباط خوبی با دیزاین سایت برقرار نمایند. 
مجموعه معرفان با استفاده از متخصصین حرفه‌ای، انواع سایت روانشناسی را به روش‌های کدنویسی و وردپرس طراحی می‌کند. 

بر اساس سلیقه افراد هر نوع سایت با هر روشی در مجموعه معرفان قابل پیاده سازی و راه اندازی است. شما می‌توانید یک وبسایت خاص و منحصر به فرد را برای خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را در اختیار داشته باشید. کارشناسان مجموعه ما می‌توانند کمک زیادی را برای انتخاب نحوه طراحی به شما بدهند و مشاوره مناسبی را در این باره به شما ارائه دهند. نوع طراحی در جذب مخاطب هدف تاثیر بسزایی خواهد داشت. جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم طراحی سایت روانشناسی

طراحی سایت روانشناسی

برای طراحی این نوع از سایت‌ها باید به چند نکته مهم توجه نمود که در ادامه به این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

  1. از طرحی استفاده کنید که ساده و واضح باشد: بازدیدکنندگان باید بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و از تمامی صفحات و بخش‌های وبسایت به راحتی استفاده نمایند.
  2. از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید: تصاویر و ویدیوهای باکیفیت بالا می‌توانند به جذب بازدیدکنندگان و ایجاد حس اعتماد کمک کنند. بهترین روش برای جلب کاربر استفاده از این روش‌ها است زیرا مخاطب به راحتی به اهداف خود دست می‌یابد.
  3. استفاده از متن مختصر و واضح: در متن‌ها و محتواهای سایت خود از اصطلاحات تخصصی و پیچیده خودداری کنید. با متن مفید و مختصر کاربران زیادی را می‌توان جذب کسب و کار و برند خود کرد.

ویژگی های سایت روانشناسی

طراحی سایت روانشناسی و مشاوره آنلاین

ویژگی های ضروری و مهم سایت‌های حوزه روانشناسی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

  • صفحه تماس: این صفحه باید اطلاعات تماس دقیقی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل شما را ارائه دهد. این صفحه برای افزایش اعتماد سازی بسیار مهم و حائز اهمیت است. کاربر با مشاهده این صفحه در سایت مورد نظر، با خیالی راحت به آن اعتماد خواهد کرد.
  • صفحه رزرو نوبت: این صفحه باید به بازدیدکنندگان امکان دهد تا به راحتی وقت مشاوره با شما را رزرو کنند و برای رزرو وقت دچار سردرگمی نشوند.
  • درباره ما: این صفحه باید اطلاعات بیشتری در مورد شما و خدمات شما ارائه دهد و توضیحی درباره کلیات کسب و کار شما را ارائه دهد.

این ویژگی‌ها برای هر سایت روانشناسی ضروری هستند زیرا بازدیدکنندگان باید بتوانند اطلاعات ضروری مانند نحوه تماس با شما و رزرو وقت مشاوره را پیدا کنند.

ویژگی های اختیاری یک وبسایت روانشناسی

برای هر وبسایت به خصوص وبسایت‌های این حوزه چند ویژگی اختیاری وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد.

  • وبلاگ یا صفحات مقالات: این صفحه می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات مفیدی در مورد موضوعات روانشناسی ارائه دهید. با وجود این بخش، کاربران می‌توانند محتواهای ارزشمند و مفید را مطالعه کنند و اطلاعات خود را افزایش دهند.
  • بخش پرسش و پاسخ: این بخش می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا سوالات خود را در مورد خدمات شما مطرح کنند و سوالات دیگران را مشاهده و پاسخ به آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.
  • بخش مشاوره آنلاین: این بخش می‌تواند به بازدیدکنندگان امکان دهد تا به صورت آنلاین با شما مشاوره داشته باشند. این بخش مهم‌ترین قسمت برای سایت های روانشناسی است زیرا بیشترین استفاده و ارتباط از این قسمت خواهد بود.
  • فروشگاه: این قسمت می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات یا خدمات روانشناسی خود را به فروش برسانید.

انتخاب ویژگی‌های اختیاری برای سایت روانشناسی شما به نیازها و اهداف شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید سایت روانشناسی شما منبعی اطلاعاتی برای بازدیدکنندگان باشد، افزودن یک صفحه مقالات یا وبلاگ می‌تواند مفید باشد. اگر می‌خواهید به بازدیدکنندگان امکان دهید سوالات خود را در مورد خدمات شما مطرح کنند، افزودن یک بخش پرسش و پاسخ مفید است. 

اگر می‌خواهید به بازدیدکنندگان امکان دهید به صورت آنلاین با شما مشاوره کنند، افزودن یک بخش مشاوره آنلاین مفید است. 
 

قیمت طراحی سایت روانشناسی

قیمت طراحی سایت روانشناسی

قیمت راه اندازی و طراحی سایت های حوزه روانشناسی براساس پارامترهای متعددی تعیین می‌شود. در حالت کلی طراحی وب‌سایت‌‎ها با دو روش برنامه نویسی و وردپرس انجام می‌شود که قیمت هر کدام از این روش‌ها با یکدیگر متفاوت است. 

هزینه طراحی به روش برنامه نویسی و کد نویسی بیشتر از هزینه طراحی با وردپرس است. همچنین قیمت گذاری این سایت‌ها به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

  • ویژگی‌های مورد نیاز کارفرما: تعداد و پیچیدگی ویژگی‌های مورد نیاز کارفرما بر قیمت طراحی سایت شما تأثیر می‌گذارد. هر چه تعداد ویژگی‌های مورد نیاز بیشتر باشد قیمت طراحی نیز افزایش خواهد داشت.
  • سطح سفارشی سازی: اگر می‌خواهید سایت خود را به طور کامل سفارشی کنید، هزینه بیشتری نسبت به استفاده از یک قالب آماده خواهید داشت.
  • تجربه و تخصص شرکت طراح سایت: شرکت‌های طراحی سایت با تجربه و متخصص، هزینه بیشتری نسبت به شرکت‌های تازه تاسیس دارند، زیرا شرکت‌های حرفه‌ای و با سابقه طراحی بهتری را برای کارفرما به سرانجام خواهند رساند و رضایت مشتری برای آن‌ها بیشتر است.

برای اطلاع از قیمت دقیق راه اندازی وبسایت روانشناسی باید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره، قیمت نهایی برای شما محاسبه شود.