طراحی سایت بیمه

تاریخ 04 اردیبهشت 1402
نویسنده معرفان
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بیمه برای کسب‌‌و‌کار‌های مربوط به این حوزه یک اقدام هوشمندانه به حساب می‌آید زیرا با کمک آن می‌توان خدمات خود را به سراسر کشور ارائه داد. در عصر حاضر بسیاری از ارگان‌ها و شرکت ها به شیوه‌ی آنلاین خدمات خود را ارائه می‌دهند زیرا این روش به توسعه کسب‌‌و‌کار و راحتی مشتریان می‌انجامد. به همین دلیل شرکت‌های بیمه لازم است برای پاسخگویی به مشتریان حتی در ساعات غیر اداری از سایت و امکاناتش بهره بگیرند.

همانطور که می‌دانید می‌توان انواع دارایی خود را بیمه کرد تا در صورت خسارت یا بروز حوادث بتوان خسارت خود را از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات بیمه دریافت کرد.

اگر علاقمند هستید تا در رابطه با اهمیت و ضرورت طراحی سایت بیمه و مواردی از این قبیل اطلاعاتی کسب کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت بیمه چه اهمیتی دارد؟

امروزه استفاده از روش‌های قدیمی و سنتی برای عرضه خدماتی مانند خدمات بیمه دیگر با موفقیت زیادی رو‌به‌رو نمی‌شود. از آنجایی که امروزه افراد دسترسی آسانی به اینترنت و فضای آنلاین دارند بیشتر ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

اگر شما یک مرکز خدمات بیمه یا اصطلاحا کارگزاری بیمه دارید در بهترین حالت ممکن می‌توانید خدمات‌تان را به افراد منطقه خود عرضه کنید در حالی که در فضای اینترنت افراد بسیاری به دنبال خدماتی که عرضه می‌کنید هستند. اگر شما سایت نداشته باشید از این ظرفیت بی بهره خواهید ماند. با استفاده از سایت می‌توانید به اقصی نقاط کشور خدمات رسانی داشته باشید.

طراحی سایت بیمه چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت بیمه

به طور کلی مزایای طراحی سایت نمایندگی بیمه به شرح زیر هستند:

  • با داشتن سایت می‌توانید برند سازی انجام دهید در نتیجه افراد بیشتری با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند. همچنین افراد از طریق اینترنت به شما دسترسی خواهند داشت و با برند نمایندگی شما آشنا خواهند شد و امکان مقایسه انواع شرکت‌های بیمه برایشان وجود دارد.
  • در بستر آنلاین امکان پشتیبانی و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی وجود دارد و اگر افراد در روند کاری خود با مشکل مواجه شوند، می‌توانند از پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند می‌شوند.
  • امکان خدمات رسانی حتی به نقاط دور دست با استفاده از سایت میسر است. متقاضیان دریافت خدمات بیمه می‌توانند با تنها با چند کلیک نوع بیمه نامه خود را انتخاب کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنند و در نهایت بیمه نامه خود را دریافت نمایند.
  • امکانات و قابلیت‌های سایت‌های بیمه به نسبت مراجعه حضوری بیشتر است در نتیجه از این بستر خدمات رسانی بیشتر صورت می‌گیرد. بهره گیری از سایت در کنار فعالیت حضوری موجب می‌شود تا شرکت‌های بیمه درآمد مضاعفی را کسب کنند.
  • نمایندگان و کارشناسان بیمه از طریق چت آنلاین یا فرم تماس می‌توانند مشتریان را بهتر راهنمایی کنند و یا مشاوره داشته باشند.
  • طراحی سایت بیمه کمک می‌کند تا افراد برای انجام روند کارهای بیمه خود مسافت طولانی تا دفاتر بیمه را طی نکنند و در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به انجام آن‌ها اقدام نمایند.

ضرورت طراحی سایت بیمه

ضرورت طراحی سایت بیمه

هنگامی که یک شرکت بیمه اقدام به راه اندازی سایت می‌کند، مشتریان به وبسایت آن مراجعه می‌کنند و اطلاعات زیادی از شرکت بدست می‌آورند.
به جهت تبلیغات، می‌توان در وبسایت انواع بیمه را توضیح داد و خدمات ویژه را یادآور شد. این عمل موجب می‌شود تا کاربران برای دریافت خدمات ترغیب شوند؛ یعنی کاربر به مشتری تبدیل می‌شود.
هر چه تعداد افراد بیشتری در یک شرکت بیمه، خود را بیمه کنند مسلما درآمد آن شرکت افزایش پیدا می‌کند.
وجود سایت بیانگر این است که شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود را بروز نگه داشته است. این در حالی است که افراد تمایل دارند در شرکتی سرمایه گذاری کنند که با انواع تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا بوده و با آن‌ها همگام باشد. بنابراین وجود یک سایت برای شرکت‌های کارگزاری بیمه الزامی است.

سایت بیمه باید چه امکاناتی داشته باشد؟

سایت بیمه

می‌توان گفت سایت بیمه خوب دارای امکانات زیر است:

  1. منویی برای دسته بندی انواع خدمات بیمه 
  2. صفحاتی جهت معرفی انواع بیمه و آشنایی با خدمات و قوانین آن‌ها 
  3. بخش معرفی شرکت 
  4. اطلاعات تماس 
  5. آدرس نمایندگی‌ها 
  6. ارائه پیشنهادات بر اساس جستجوی کاربر 
  7. امکان نظرسنجی آنلاین از کاربران 
  8. امکان تمدید بیمه نامه و پرداخت آنلاین و اقساطی هزینه‌ها 
  9. وجود گالری تصاویر و سوابق فعالیت‌ها
  10. بخش اخبار بیمه، رویدادها و بلاگ
  11. جدول مربوط به حق بیمه و تعرفه‌ها
  12. وجود فیلتر جهت مرتب سازی بیمه نامه‌ها بر اساس هزینه
  13. ثبت نام بیمه به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری

سئو سایت بیمه

طراحی سایت بیمه آنلاین اولین قدم برای فعالیت در فضای آنلاین است اما این کافی نیست. در مرحله بعد باید اقدام به سئو سایت بیمه کرد زیرا این روزها افراد کمتر تمایل دارند تا برای روند کارهای اداری خود به صورت حضوری اقدام کنند و در صف‌های طولانی بایستند. از این رو با جستجو در اینترنت پروسه کارهای اداری خود کوتاه‌تر می‌کنند.

اگر سایت شما در لینک‌های اول صفحه یک گوگل باشد احتمال تبدیل کاربر به مشتری برای شما افزایش پیدا می‌کند که این امر با کمک اقدامات سئو عملی می‌شود. 
با کمک تکنیک‌های سئو می‌توانید برای کلمات کلیدی مورد نظرتان جزء نتایج برتر صفحه نخست گوگل قرار بگیرید. این امر موجب می‌شود تا بازدید از سایت طراحی شده شما افرایش پیدا کند و کسب‌وکارتان رونق بیشتری پیدا کند.  

بیشتر بخوانید: هرآنچه که باید درباره سئو بدانید

قیمت طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه

هزینه طراحی سایت بیمه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که در نظر دارید بستگی دارد و بر اساس آن‌ها تعیین می‌شود. علاوه بر این دو پارامتر موارد دیگری نظیر تعداد صفحات، ظاهر گرافیکی و ... در قیمت طراحی سایت دخیل هستند. هزینه طراحی سایت در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی اعم از بیلبورد، تلویزیون و ... به صرفه‌تر است زیرا همگان به سایت دسترسی دارند و برای تبلیغات دائمی مقرون به صرفه‌تر است.  

طراحی سایت بیمه خود را به معرفان بسپارید

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان ارائه دهنده‌ی خدمات طراحی سایت در حوزه‌های مختلف از جمله وکالت، روانشناسی، املاک، خودرو و ... است و وبسایت شما را با توجه به نیاز کسب‌وکارتان به صورت اختصاصی یا وردپرسی طراحی می‌کند. علاوه بر این تیم ما در زمینه سئو، تولید محتوا، ساخت تیزر، موشن گرافی و ... تخصص دارد و به شما در جهت رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

اگر شرکت شما در حوزه‌ی بیمه فعالیت دارد اما فاقد سایت است بهتر است زودتر به فکر آن باشید و فعالیت در فضای آنلاین را از دست ندهید؛ زیرا فضای اینترنت بستری برای برندسازی و شناخته شدن شما و نیز کسب درآمد به شمار می‌رود. در این راستا اگر نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره تلفن 02188704000 تماس حاصل فرمایید.