نکات تبلیغات محیطی موثر در سال ۲۰۲۲

براساس تحقیقات انجام شده، بازاریابی تبلیغات محیطی (OOH) بسیار پربازده‌تر و مهم‌تر از پیش بینی‌های ابتدای سال ۲۰۲۲ است.
صفحه‌نمایش‌های دیجیتال و بیلیوردها با نوآوری‌هایی که در انتقال اطلاعات دارند برای مردم بسیار قابل توجه هستند و پذیرش اینگونه تبلیغات نیز نسبت به گذشته بیشتر شده‌است؛ با توجه به این موضوع جایگاه تبلیغات محیطی در مقایسه با سایر کانال‌های ارتباطی با مشتریان ارتقا یافته و در حال رشد ‌است.
با افزایش خستگی ناشی از استفاده از دستگاه‌های دیجیتال ( تلفن همراه، تبلت، رایانه و ... )، کار بازاریابان دیجیتال سخت‌تر شده و در اکثر مواقع به علت بمباران شدن کاربر با حجم انبوهی از اطلاعات از انواع کانال‌ها، تبلیغات بی نتیجه می‌ماند و موثر واقع نمی‌شود.
در دورانی که ما هستیم ۳۹ ٪ مصرف‌کنندگان فعالانه تلاش می‌کنند زمان کمتری را صرف تلفن همراه، رایانه یا تماشای تلویزیون کنند و ۶۲ ٪ مصرف‌کنندگان اغلب به دلیل فرسودگی ناشی از این دستگاه‌ها سعی دارند از استفاده بیش ‌از حد خودداری کنند.
در مقابل، تبلیغات محیطی ده‌ها روش مختلف و خیره‌کننده را برای تبلیغات موثر ارائه می‌دهد که مضرات تبلیغات آنلاین را ندارد.
تنوع روش‌های تبلیغات محیطی و جذابیت‌های بصری که دارند در هر مکانی ( فروشگاه‌ها، سفرهای روزانه و ... ) افراد را مجذوب خود می‌کنند و با توجه به این موضوع که افراد اغلب زمان خود را خارج از منزل می‌گذرانند، تبلیغات محیطی یک فرصت رو به رشد و مناسب برای دستیابی به مشتریان جدید است.
برندهایی که تازه وارد تبلیغات محیطی شده‌اند، جذب نتایج خارق العاده آن می‌شوند و همچنین تبلیغ‌کنندگان باتجربه این عرصه، سعی می‌کنند از تمام فرصت‌های این حوزه استفاده کنند و سرمایه‌گذاری خود را گسترش دهند.

با توجه به رشد روزافزون تبلیغات محیطی، برای برنده شدن و درخشیدن برند در تبلیغات محیطی باید به ۲ نکته بسیار مهم توجه کنید که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

۱- از داده‌های تبلیغات محیطی در طراحی استراتژی استفاده کنید.

 تبلیغات محیطی تهران

در طی چندین سال گذشته، تبلیغات محیطی توسط داده‌ها و فناوری‌ها تغییر کرده‌است تا کمپین‌های هدفمند و قابل اندازه گیری اجرا شود.
با توجه به پیشرفت و تغییرات سریع این حوزه باید از اطلاعات موجود برای طراحی استراتژی بهتر استفاده کرد؛ برای مثال، شرکت‌های تبلیغ‌کننده روی چندین کمپین تبلیغاتی کار می‌کنند که هر کدام اطلاعات، تجربه‌ و نتایجی را به همراه دارد که می‌توانند از آن‌ها در سایر کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنند.
به همین دلیل بازاریابان تبلیغات محیطی با تجربه و اطلاعاتی که دارند می‌توانند استراتژی‌هایی را طراحی کنند که نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

البته تبلیغات محیطی نیز مانند سایر کانال‌های تبلیغاتی دارای مزایا و معایبی است که در مقاله مزایا و معایب تبلیغات محیطی به آن‌ها پرداخته‌ایم.
پیشنهاد می‌شود؛ در اجرای کمپین تبلیغات محیطی از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید که بتوانند کمپینی هدفمند و با بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند.

۲- در تبلیغات محیطی افراد را به اقدام دعوت کنید.

بازاریابی تبلیغات محیطی (OOH)

همانطور که می‌دانید تبلیغات محیطی، تبلیغات خارج از منزل است اما شما به کمک این رسانه می‌توانید مخاطبان خود را در هر مکانی با تبلیغات خود درگیر کنید.
در تبلیغات محیطی بهتر است افراد را به یک اقدام و حرکت در فضای دیجیتال دعوت کنیم مانند بازدید از یک وب سایت، ثبت نام برای یک سرویس و ... که باعث می‌شود افراد پس از دیدن تبلیغات محیطی در سطح شهر، در منزل یا محل کار نیز درگیر پیام تبلیغ باشند.
به کمک این دعوت می‌توان افراد بیشتری به سمت پایین قیف بازاریابی سوق داد و در تبدیل آن‌ها از یک ببیننده به مشتری بسیار موثر است.
همچنین این موضوع به آگاهی و شناخت برند شما کمک می‌کند.
پس فراموش نکنید که استراتژی تبلیغات محیطی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که افراد را به سمت اقدامی در وبسایت، اپلیکیشن یا شبکه‌های اجتماعی شما سوق دهد که با یک تیر دو نشان بزنید.

 

اجاره بیلبورد تبلیغاتی یکی از برترین روش‌های تبلیغات است که تمامی کسب و کارهای می‌توانند از این روش استفاده کنند؛ شما هم‌ می‌توانید با تبلیغات محیطی، برند خود را درخشان کنید.

08 , شهریور, 1401 | دسته بندی: تبلیغات محیطی