طراحی سایت شبیه دیوار

تاریخ 15 آذر 1402
نویسنده معرفان
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت شبیه دیوار یکی از انواع سایت‌های پرطرفدار است که می‌توانید سفارش طراحی آن را به تیم حرفه ای طراحی و برنامه نویسی ما بسپارید. 

وبسایت دیوار یکی از محبوب‌ترین سایت‎‌ها برای ثبت آگهی است که امکان ثبت هر آگهی در هر دسته در آن وجود دارد. این وبسایت یکی از بهترین سایت‌ها برای ارائه کار توسط کارفرما و استخدام برای جویای کار است. همچنین وبسایتی مانند دیوار یکی از راحت‌ترین پلتفرم‌هایی است که در آن انواع آگهی ثبت می‌شود و خرید و فروش اجناس با آن اجرایی خواهد شد. پیش برد آگهی در این پلتفرم قوانین خاص خود را دارد که برای ثبت آگهی در آن حتما باید از قوانین این پلتفرم پیروی شود.  

برای راه اندازی وبسایتی مانند دیوار باید آن وبسایت هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات مشابه دیوار عمل کند. وبسایت طراحی شده باید مدیریت ساده و راحت داشته باشد زیرا افرادی که از آن استفاده می‌کنند ممکن است که سطح دانش کمی در این زمینه داشته باشند پس باید مدیریت پنل کاربری و همچنین فضای کاربری در آن به سادگی طراحی شود و استفاده از آن آسان باشد.

امنیت در این نوع از سایت‌ها بسیار حائز اهمیت است زیرا برای درج آگهی در برخی از حوزه‌ها نیاز به دریافت اطلاعات هویتی افراد است که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات هویتی کاربران کوشا بود و نهایت امنیت را در نظر گرفت. 

حالت واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن آن نیز مهم است زیرا  افراد با سیستم‌های متفاوتی وارد این پلتفرم خواهند شد. برخی از افراد با موبایل و برخی دیگر با کامپیوتر و حتی با تبلت ورود خواهند داشت که باید حالت واکنش گرا به خوبی فعال شود.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اختصاصی چیست و چه مزایایی دارد؟

ویژگی‌های اصلی سایت های آگهی

ویژگی‌های اصلی سایتی شبیه به دیوار بر اساس خدمات ارائه دهنده آن تعیین می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های مهم و ویژه سایت مشابه دیوار می‌پردازیم.

  • راحتی در فرآیند درج آگهی
  • قابلیت ارتقای آگهی درج شده یا نردبان نمودن آن
  • فیلترهای متنوع و کاربردی
  • امکان انتخاب نمودن فروشگاه
  • امکان اضافه نمودن چت آنلاین درون برنامه
  • دسته بندی جامع و گسترده
  • امکان جستجو با لوکیشن
  • افزودن انواع فیلتر بر اساس نیاز
  • ثبت رسمی فروشگاه
  • امکان اختصاصی سازی

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت شبیه دیوار

همان طور که می‌دانید برای راه اندازی وبسایت عوامل زیادی بر قیمت آن تاثیر گذار است و چند فاکتور مهم برای قیمت گذاری تعیین می‌شود. وبسایت اگر با وردپرس راه اندازی شود قیمتی متفاوت با راه اندازی با کد نویسی دارد. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت شبیه دیوار خواهیم پرداخت.

  1. نوع شرکت طراحی سایت: نوع شرکت و اعتبار آن در قیمت راه اندازی وبسایت موثر است. شرکت‌های معتبر به طبع قیمت بالاتری برای طراحی از شما خواهند گرفت.
  2. کیفیت و امنیت سایت: کیفیت هاست انتخابی و فضای آن بر قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر مستقیم دارد. برای افزایش امنیت وبسایت نیز باید از افزونه‌های مرتبط با آن استفاده کرد که هزینه‌ای بر عهده کارفرما خواهد داشت.
  3. آپشن‌های مورد نیاز بر اساس سفارش مشتری: بر این اساس هر چه تعداد آپشن‌های مورد نیاز مشتری بیشتر باشد هزینه تمام شده سایت نیز افزایش خواهد داشت.
  4. نوع CMS انتخابی: CMS همان مدیریت محتوای سایت است که نوع آن تاثیر مستقیمی در هزینه و قیمت تمام شده سایت دارد. اگر وبسایت با وردپرس باشد ارزان‌تر خواهد بود و اگر CMS به صورت اختصاصی طراحی شود به الطبع هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت.

قابلیت‌های سایت دیوار

سایت های درج آگهی مانند دیوار و شیپور قابلیت‌های زیادی دارند تا بتوانند تمام نیازهای کارفرما و کاربران را پاسخگو باشند. در ادامه با برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سایت ها درج آگهی آشنا خواهید شد.

دارای دسته بندی جامع و کاربردی: دسته بندی برای این نوع از وبسایت بسیار مهم است زیرا کاربر باید بتواند در موضوعات مختلف آگهی خود را ثبت کند و همچنین افراد زیادی که به دنبال آگهی‌ها هستند بتوانند به آسانی از طریق دسته بندی صحیحی به آگهی دلخواه و مورد نظر خود دست یابند. به همین دلیل یک دسته بندی جامع و مرتب لازمه این نوع وبسایت‌ها است.

قابلیت انتخاب شهر: تعداد آگهی‌های ثبت شده در این پلتفرم بسیار زیاد خواهد بود در همین راستا باید امکان تعیین و انتخاب استان و شهر مورد نظر وجود داشته باشد تا بر اساس شهر نیز نیاز کاربران برطرف گردد.

قابلیت تفکیک آگهی‌ها بر اساس کشور: اگر یک سایت حرفه‌ای و معتبر داشته باشید امکان ثبت آگهی از خارج از کشور دارد که باید امکان تفکیک آگهی کشورها و استان‌ها نیز وجود داشته باشد. البته این موضوع بسیار رایج نیست زیرا اغلب این نوع وبسایت‌ها مختص به یک کشور هستند.

قابلیت ثبت آگهی فوری، ویژه و رایگان: بهتر است امکان ثبت رایگان نیز در این وبسایت‌ها وجود داشته باشد تا افراد بیشتری ترغیب به استفاده شوند. همچنین امکان ثبت آگهی فوری و ویژه از قابلیت مهم و کاربردی سایت‌های آگهی است که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

انتخاب رنگ و فونت: انتخاب رنگ و فونت بر اساس دسته‌های مختلف باعث فضای کاربری جذاب در این سایت‌ها می‌شود. می‌توان گفت این قابلیت یک ویژگی خاص است و می‌تواند سایت شما را متفاوت جلوه دهد.

قابلیت اتصال به بانک: برای پرداخت ثبت آگهی در برخی از دسته بندی‌ها نیاز به اتصال آن به درگاه بانکی است که این نوع از وبسایت‌ها باید این قابلیت مهم را داشته باشند. بهتر است از درگاه بانکی مستقیم استفاده نمایید.

درج فوری آگهی: سرعت بارگزاری از اولویت مهم هر سایت است. در پلتفرم‌های آگهی محور سرعت اجرایی نمودن پلتفرم و بارگزاری مطلب در آن بسیار حائز اهمیت است زیرا کاربر در کمترین زمان به دنبال رفع دغدغه خود می‌گردد.

امکان چند زبانه شدن: شما می‌توانید وبسایت درج اگهی خود را چند زبانه کنید و کاربرانی از خارج از کشور نیز جذب کنید. اجرایی کردن این قابلیت باعث برند سازی و افزایش درآمد شما خواهد شد.

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

قیمت طراحی سایت شبیه دیوار بر اساس پارامترهای متعدد محاسبه خواهد شد. در حالت کلی هزینه راه اندازی سایتی مانند دیوار بر دو حالت کدنویسی یا وردپرسی تقسیم بندی می‌شود. سایت‌های کدنویسی هزینه طراحی بالاتری نسبت به وردپرسی دارند زیرا نیاز به برنامه نویس حرفه‌ای برای کد نویسی تمام بخش‌های سایت خواهد بود. 

معمولا در پروژه‌ها هر چقدر امکانات سایت بیشتر باشد هزینه راه اندازی آن نیز بالاتر خواهد بود.  برای داشتن سایتی شبیه دیوار حتما باید سایت به صورت اختصاصی طراحی شود تا تمامی امکانات اجرا شود زیرا طراحی سایت وردپرسی نمی‌تواند تمام امکانات و ویژگی‌های لازم را در اختیار شما بگذارد.

جهت اطلاع از تعرفه طراحی انواع وبسایت ها از جمله سایت مشابه دیوار می‌توانید با ما در تماس باشید.

طراحی سایت شبیه دیوار

در حالی که بعضی از افراد برای حضور و فعالیت در فضای کسب‌وکار اینترنتی مردد هستند، برخی دیگر با طراحی سایت، قوی‌تر گام برداشته و حضور خود را تثبیت می‌کنند. همانطور که ابتدای مقاله بدان اشاره کردیم سایت های درج آگهی به دلیل مزایای بسیاری که دارند مخاطبان زیادی نیز دارند. در این حالت احتمال زیادی وجود دارد که کاربران به مخاطب دائمی شما تبدیل شوند. پس پیشنهاد می‌شود که طراحی سایت را جدی بگیرید. 

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان در این راستا قدم به قدم در کنار شما است. ما علاوه بر طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی خدماتی همچون سئو سایت، برندینگ، تولید محتوا، ساخت تیزر، موشن گرافی، ایمیل مارکتینگ و ... را هم در راستای تحقق اهداف کسب‌وکارتان ارائه می‌دهیم. در صورت نیاز به مشاوره یا ثبت سفارش می‌توانید با شماره تلفن 02188704000 تماس حاصل فرمایید.