مشاوره دیجیتال مارکتینگ | دریافت مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین

تاریخ 21 مرداد 1402
نویسنده معرفان
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ به مجموعه‌ای از راهنمایی‌ها و راه کارها گفته می‌شود که از سوی یک فرد یا یک تیم متخصص ارائه شود. این راهنمایی‌ها سبب رشد و افزایش بهره وری می‌شود. یکی از روش‌های رسیدگی به برند خود، استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ است. مشاوره دیجیتال مارکتینگ یکی از ضروری ترین روش‌های افزایش درآمد برندها است.

امروزه اگر صاحبان مشاغل و کسب و کارها به اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ پی ببرند بی شک از این افراد متخصص در کنار خود برای رشد برند خود استفاده خواهند نمود. بسیاری از صاحبان مشاغل از روش سنتی آزمون و خطا برای رشد مجموعه‌ی خود استفاده می‌کنند که این روش سنتی می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری را برای آن‌ها داشته باشد و باعث شکست آن‌ها نیز شود.

در امور تبلیغات و بازاریابی اگر دقیق و حساب شده عمل نشود وجود یک اشتباه کوچک می‌تواند اعتبار برند شما را کاهش و یا سلب نماید. این موضوع ممکن است ضررهای جبران ناپذیر و شکست بسیار سنگینی برای کارفرما داشته باشد. برای حل این معضل بهترین روش استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ محصول یا خدمات افراد با تکنیک‌های بروز و کاربردی در فضای وب ارائه می‌شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ فعالیت‌های بازاریابی آنلاین را در کنار تبلیغات و فروش فیزیکی محصولات و خدمات انجام می‌دهد تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. آزانس دیجیتال مارکتینگ در ابتدا برای برند شما یک پلن حرفه‌ای در نظر می‌گیرد سپس بر اساس پلن ارائه شده برای شما برنامه ریزی می‌کند تا تمامی مراحل بدون کم و کاست اجرا شود. در واقع آژانس های دیجیتال مارکتینگ شرکت‌هایی هستند که به مشاغل اینترنتی کمک می‌کنند تا در فضای آنلاین بیشتر دیده شوند و به برند تبدیل شوند.

پس از برندسازی مشاغل اینترنتی، تجارت این مشاغل گسترده‌تر و فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد. همچنین آژانس‌ های دیجیتال مارکتینگ به برندهای معروف نیز کمک می‌کند تا کمپین‌های فروش خود را به خوبی انجام دهند تا سود بالایی را کسب نمایند. در همین راستا یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از آژانس دیجیتال مارکتینگ یا مشاوره دیجیتال مارکتینگ کاهش هزینه‌های اضافی کسب و کارها می‌باشد زیرا با نظم بخشی به کسب و کار و کمپین‌ها تمامی مراحل افزایش فروش را به خوبی به سرانجام می‎‌رساند.

دیجیتال مارکتینگ تهران

دیجیتال مارکتینگ تهران و خدمات ارائه دهنده شرکت معرفان در پایتخت ایران به صاحبان کسب و کارها و مشاغل در سراسر کشور ارائه می‌شود. خدمات دیجیتال مارکتینگ تهران برای انواع شرکت‌ها و مشاغل در حوزه‌های مختلف شغلی اجرا می‌شود. خدمات دیجیتال مارکتینگ تهران شامل موارد زیر می‌باشد.

  • مشاوره مشاغل: مشاوره انواع کسب و کار اینترنتی و آنلاین که سبب افزایش سود و رشد کسب و کار می‌شود.
  • طراحی سایت: طراحی سایت یکی دیگر از انواع خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.
  • سئو سایت: سئو یا بهینه سازی سایت برای فروش بیشتر و برندسازی مشاغل
  • خدمات شبکه‌های اجتماعی: ارائه خدمات شبکه اجتماعی در تمامی پلتفرم‌ها برای رشد مشاغل آنلاین
  • تبلیغات: تبلیغات محیطی و اینترنتی کسب و کارها که باعث افزایش فروش می‌شود. 

شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ خدمات بسیار زیادی را برای انواع مشاغل اینترنتی ارائه می‌دهد که این خدمات شامل، طراحی وب سایت، سئو وب سایت، استراتژی فروش، تولید محتوا برای سایت و شبکه‌ های اجتماعی، کمپین فروش، تبلیغات و ایمیل مارکتینگ است. هر کدام از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ معرفان به صورت مجزا و کاملا حرفه‌ای توسط متخصصان آن حوزه انجام می‌شود.

ایده پردازی برای کسب و کارها یکی از بهترین دلیل برای روی آوردن به سمت شرکت های دیجیتال مارکتینگ است. ایده‌های بسیار کلیدی برای کسب و کارها در زمان مناسب باعث رشد آن کسب و کار می‌شود. مهم‌ترین شاخص برای انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ، تخصص آن شرکت در هر بخش به صورت مجزا و نظم کاری آن شرکت است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل اینترنتی شامل بخش های متفاوت و بسیاری است. در ادامه با برخی از خدمات ارائه دهنده یک شرکت دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد.

  • مسئله یابی: شرکت های دیجیتال مارکتینگ در جلساتی که با صاحبان مشاغل برگزار می‌کنند مسائل مهم آن مشاغل را بررسی و برای رفع آن برنامه ریزی می‌کنند. همچنین برنامه جامع‌‍‌ای برای حل مسئله پیش آمده تدوین می‎‌نمایند.
  • ارائه راه کارهای اجرایی: شرکت های دیجیتال مارکتینگ بر اساس علم و تجربه کاری خود راه کارهای بسیار مهم و اجرایی را ارائه می‌دهند.
  • برنامه ریزی اثربخش: برنامه ریزی برای رشد کسب و کار حائز اهمیت است اما اگر برنامه ریزی اثر بخش باشد به سرعت به هدف خود دست می‌یابد.
  • آموزش سازمانی: آموزش سازمانی به صورت حضوری یا آنلاین در شرکت دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود.
  • منتورینگ: آژانس دیجیتال مارکتینگ به صورت منتور در کنار شما خواهد بود.

مهارت‌های مشاور دیجیتال مارکتینگ

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید تخصص و مهارت کافی را برای بازدهی بالا کسب و کار صاحبان مشاغل داشته باشد. در ادامه به مهارت‌های مشاور دیجیتال مارکتینگ اشاره خواهیم نمود.

  • بهبود رتبه بندی سایت: با ارائه راه کارهای تولید محتوا و کلمات کلیدی و بررسی رقبا می‌توان رتبه سایت را ارتقا بخشید.
  • استراتژی و تحلیل: یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باید توانایی درک روند و تحلیل داده‌ها را داشته باشد و متناسب با استراتژی یک ایده ارائه دهد.
  • تبلیغات آنلاین: آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای رشد برند مشاغل از تبلیغات محیطی، کلیکی و گوگل ادز استفاده نماید.
  • بازاریابی محتوایی: مشاوران دیجیتال مارکتینگ باید توانایی تولید محتوا و مدیریت محتوا را داشته باشند زیرا محتوا از ارزش بسیار بالایی برای جذب مشتری هدف برخوردار می‌باشد.
  • تحلیل کمپین: در زمان کمپین برندها و مشاغل مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بتواند کمپین را تحلیل نماید و اگر مسئله‌ای وجود دارد برای آن راه کار ارائه دهد.

مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارای مزایای بسیاری برای کسب و کار است که برخی از این مزایا را در ادامه خواهید دید.

  • کاهش هزینه‌ها
  • تشخیص فرصت‌ها
  • مدیریت زمان
  • افزایش اثربخشی

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ متخصص وظایف شناخته شده متعددی را برعهده دارد که عبارتند از:

  • تقسیم بندی بازار هدف و شناخت بازار
  • آنالیز کسب و کار
  • تحلیل رقبا
  • بهبود روند کسب و کار
  • بررسی محتوای تولید شده
  • تدوین استراتژی محتوا
  • طراحی و تدوین کمپین های تبلیغاتی
  • آنالیز دقیق از عملکرد سایت ها

تخصص در هر کدام از این موارد باعث رشد تجارت و کسب و کار افراد می‌شود.

چه کسب و کارهایی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

با توجه به رشد فضای اینترنت فارغ از اینکه اندازه کسب و کار شما چقدر است می‌توان گفت که تمامی کسب و کارها، برندها، سازمان‌ها و شرکت‌ها نیاز به یک استراتژی و تاکتیک بازاریابی هوشمند و مدرن امروزی دارند. 

هر کسب و کاری که بخواهد فروش بسیار خوب را تجربه نماید باید از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در کنار کسب و کار خود استفاده نماید. صاحبان کسب و کارها برای تدوین استراتژی و آنالیز تجارت خود و تحلیل رقبا باید از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ بر اساس علم و تجربه خود به راحتی می‌تواند هر کسب و کاری و هر تجارتی را به قله فروش خود برساند یا به عبارت دیگر ارتباط با مشتری را برای آن ها سهل و راحت کند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ با معرفان

در این مطلب خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید و به اهمیت آن برای رشد کسب و کار پی بردید. با توجه به این موضوع ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت یک استراتژی مناسب کسب و کار خودتان جهت حضور و فعالیت در فضای آنلاین چه در شبکه های اجتماعی و چه به صورت وبسایت از مشاوره یک فرد یا تیم متخصص بهره ببرید.

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان با مشاوران متخصص خود در حوزه‌های متفاوت مانند طراحی استراتژی برندینگ، طراحی سایت، سئو سایت، تولید و بازاریابی محتوا، فعالیت در شبکه های اجتماعی، فیلم برداری، عکاسی صنعتی و ... همراه کسب و کار شماست.

در صورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02188704000 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان‌مان شما را راهنمایی کنند.