طراحی سایت وکالت ( مشاور حقوقی)

تاریخ 24 فروردین 1402
نویسنده معرفان
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت وکیل (وکلا)؛ حتما به عنوان یک وکیل حداقل یک بار این عبارت را جستجو کرده‌اید. این روزها اغلب کسب‌و‌کار‌ها برای توسعه فعالیت‌های خود از پلتفرم‌های دیجیتال نظیر سایت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌گیرند. در حوزه‌ی وکالت هم این قضیه صدق می‌کند. مشاغل باید در جهت به‌روز نگه‌داشتن خود تلاش کنند و از روش‌های نوین برای گسترش فعالیت‌های خود بهره بگیرند.

در حوزه وکالت، وکلا با مراجعان بسیاری رو‌بهرو هستند و روزانه باید پرونده‌های متعددی را بررسی کنند. طراحی سایت حقوقی کمک می‌کند تا مشاوران حقوقی بخشی از امور مربوطه را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

ما تلاش کرده‌ایم تا اطلاعات مفید و جامعی را در خصوص طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی به شما ارائه دهیم. پس ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.     

ضرورت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت

امروزه افراد برای یافتن پاسخ هر سوالی آن را در اینترنت جستجو می‌کنند؛ همین طور اگر به دنبال یک وکیل مناسب جهت مشاوره یا پیگیری کار حقوقی خود باشند، ابتدا به جستجو در گوگل روی می‌آورند پس طراحی سایت مشاوره حقوقی به افراد کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی وکلای خوب و مجرب را پیدا کرده و پیگیری پرونده حقوقی خود به آن‌ها بسپارند یا در صورت نیاز با آنان مشاوره داشته باشند. داشتن سایت به وکلا کمک می‌کند تا با مراجعان بیشتری آشنا شوند.

همانطور که گفتیم برخی از امور مراجعین خود را به صورت آنلاین انجام دهند. شایان ذکر است که سایت به دیده شدن و معرفی یک وکیل کمک قابل توجهی می‌کند.

طراحی سایت وکیل چه اهمیتی دارد؟

طراحی سایت حقوقی یا وکالت نوعی بازاریابی آنلاین به شمار می‌رود و به وکیل‌ها و افراد فعال در این حوزه کمک می‌کند تا به افراد جویای وکیل معرفی شوند. می‌توان گفت طراحی سایت در برندینگ و کسب اعتبار یک وکیل موثر است و موجب جلب اعتماد بسیاری از مراجعین احتمالی خواهد شد زیرا افرادی که از طریق سایت با او آشنا می‌شوند، می‌توانند اطلاعاتی پیرامون رزومه و سوابق کاری‌اش بدست بیاورند. این یک راه هوشمندانه برای معرفی و تبلیغ به حساب می‌آید. 

با استفاده از طراحی سایت می‌توانید پنل کاربری برای هر یک از موکلان خود ایجاد کنید که از طریق آن در جریان آخرین وضعیت پرونده حقوقی‌شان قرار بگیرند. بنابراین سایت می‌تواند برای برقراری ارتباط وکیل و موکل موثر باشد.  

در طراحی سایت حقوقی چه امکاناتی باید اعمال شود؟

طراحی سایت وکیل

یک وب سایت حقوقی باید امکانات و کاربردهای ویژه‌ای داشته باشد که در نگاه اول توجه کاربر را به خود جلب نماید و مهم‌تر از آن خدمات کاملی را به کاربران خود ارائه دهد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم یک وبسایت حقوقی می‌بایست برای هر یک از موکلان حساب کاربری داشته باشد و اطلاعات پرونده‌شان درآن قرار بگیرد تا افراد از طریق آن بتوانند در جریان وضعیت پرونده حقوقی خود باشند.

این امر موجب تسهیل و تسریع روند انجام امور پرونده می‌شود. قرار دادن بخشی برای ارائه سوابق، رزومه شغلی و بیوگرافی می‌تواند جهت کسب اعتماد مخاطبان کارآمد باشد. وجود مشاوره آنلاین در سایت این امکان را فراهم  می‌آورد تا موکلان بدون نیاز به مراجعه حضوری سوالات حقوقی‌شان را از وکیل خود بپرسند. 

دیگر امکانات سایت‌های وکالت عبارتند از:

  • وجود بخشی برای ارائه پرسش و پاسخ‌های متداول حقوقی
  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • سیستم رزرو زمان مشاوره آنلاین یا حضوری
  • وجود بخشی جهت تنظیم قرارداد
  • ارائه خبرهای حقوقی
  • ارائه محتواهای آموزشی و ارزنده جهت افزایش سطح آگاهی‌های حقوقی مخاطبان
  • ارائه آدرس دفتر، شماره تماس و ایمیل
  • پنل ارسال پیامک به موکل

طراحی سایت برای وکلا چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت اختصاصی حقوقی برای وکلا از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا وکیل‌ها می‌توانند از این طریق خود را به تعداد زیادی از مخاطبان معرفی کنند و خدمات حقوقی و اطلاعات لازم درباره خود را از این بستر به مخاطبان ارائه نمایند از این رو پس از مدتی تعداد مراجعین آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و کسب‌و‌کارشان رونق می‌یابد.

این راه می‌تواند رسیدگی به پرونده‌ها را برای وکیل راحت‌تر نماید زیرا موکلان از طریق پنل اختصاصی خود در سایت می‌توانند با وکیل خود در ارتباط باشند، مدارک لازم را آپلود کنند و حتی از وضعیت پرونده‌ی خود مطلع باشند. با کمک سایت دیگر برای ثبت اطلاعات کاربران نیاز به پرونده‌های فیزیکی و کاغذی نیست و همه‌ی امور به صورت الکترونیکی پیش می‌رود و انجام کارها زمان کمتری از شما می‌گیرد. علاوه بر این موارد بدون محدودیت مکانی می‌توانید به اطلاعات مراجعین خود دسترسی داشته باشید و کارهای اداری را سریع‌تر انجام بدهید.   

سئو سایت وکالت

طراحی سایت وکلا

آیا به این فکر کرده‌اید که چگونه با طراحی سایت وکیل می‌توان خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان معرفی کرد؟ اینجاست که اهمیت سئو سایت مشخص می‌شود. پیشنهاد می‌شود که طراحی سایت وکالت خود را به تیمی بسپارید که آن را مطابق با اصول و استانداردهای سئو (SEO) راه‌اندازی کنند زیرا اقدامات سئو، رتبه سایت را بهبود می‌بخشد و موجب می‌‌شود که سایت شما در کلمه کلیدی خاصی جزء نتایج برتر صفحه نخست موتور جستجوی گوگل نمایش داده شود.

از این طریق می‌توانید خود را به مخاطبان‌تان معرفی کنید و نیز تعداد افراد بیشتری با شما آشنا خواهند شد؛ در نتیجه کسب‌و‌کار شما رونق بیشتری پیدا می‌کند.

هزینه طراحی سایت وکالت چقدر است؟

معمولا طراحان سایت برای راه اندازی یک وبسایت پکیج‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که هر یک قابلیت‌ها و امکانات مختص به خود را دارند و با توجه به آن‌ها هزینه طراحی سایت تعیین می‌شود. در بعضی از پکیج‌ها امکانات اولیه و ساده وجود دارد ولی برخی دیگر دارای امکانات پیشرفته‌تری هستند و بالطبع هزینه بیشتری دارند اما سایتی حرفه‌ای خواهید داشت. بنابراین قیمت طراحی سایت حقوقی بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید و امکانات تعریف شده در آن تعیین خواهد شد.

معرفان، طراح انواع سایت برای مشاغل 

اگر شما پروانه وکالت دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به فکر سایت وکالت آنلاین باشید تا از این بستر هم به کسب درآمد بپردازید. دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان متشکل از کارشناسانی حرفه‌ای و متعهد است که در راستای تحقق اهداف کسب‌وکارها تلاش می‌کنند. ما خدماتی در زمینه طراحی سایت، سئو، تولید محتوا، ساخت تیزر، موشن گرافی و ... ارائه می‌دهیم. اگر در این خصوص سوالی دارید می‌توانید با شماره 02188704000 تماس حاصل فرمایید.